Lotus este disponibil in Romania prin MJD Prestige

Lotus este disponibil in Romania prin MJD Prestige
In sfarsit, masinile companiei Lotus sunt acum disponibile in Romania prin agentul autorizat MJD Prestige. Vehiculele sport ale producatorului britanic de renume pot fi incepand de acum cumparate si la noi in tara. Elise, Exige si Evora sunt 3 masini sport de exceptie, pregatite sa scoata pilotul din tine!
Distribuie pe Facebook

Stim ca-ti doresti o masina sport fabricata special pentru placerea de a conduce, cu performante incredibile si un trecut plin de viteza! Asteptarea ta a luat sfarsit. In cele din urma, Lotus a venit si in Romania, prin MJD Prestige, agent autorizat Lotus din Bucuresti.


Site oficial Lotus in Romania: www.dealer-lotus.ro

Contact:

Bucuresti, Sector 4, Str. Turnu Magurele Nr. 66 ,
Tel / fax: 021 461 01 66
Tel / fax: 021 461 00 63 / 031 425 01 16

Bucuresti, Sector 4, Strada Gilaului, Nr.7C
Tel / fax: 021 460 54 68
Tel / fax: 021 461 07 10
office.prestige@mjd-prestige.ro

Putina istorie...

Istoria Lotus incepe in 1952, cand a fost infiintata sub numele Lotus Engineering Ltd. de catre un inginer, Colin Chapman, absolvent al University College, din Londra. Temelia primei fabrici LOTUS a fost pusa in niste grajduri vechi din spatele Hotelului Cailor Ferate din Hornsey in nordul Londrei.


Team Lotus, care s-a desprins din Lotus Engineering in 1954, a fost activa si competitiva in curse de Formula 1 intre anii 1958-1994. Grupul de companii Lotus a fost format in 1959. Aceasta a fost alcatuit din Lotus Cars Limited si Lotus Components Limited. Lotus Components Limited a devenit Lotus Racing Limited in 1971, dar a incetat functionarea in acelasi an.


Mai tarziu compania s-a mutat intr-o fabrica dedicata construita la Cheshunt in 1959 si incepand cu anul 1966 compania a consolidat o fabrica moderna si o instalatie de testare rutiera la Hethel, langa Wymondham.


Chapman a murit de un atac de cord in 1982, la varsta de 54. Si-a inceput viata ca si fiu al unui hangiu si s-a despartit de noi industrias multi-milionar in Marea Britanie de dupa razboi. Producatorul a construit autoturisme de succes care au castigat zeci de mii de curse si titlul de Campionatul Mondial de Formula 1 de sapte ori. La momentul mortii sale, el a fost legat de scandalul DeLorean asupra modului de folosire a subventiilor guvernamentale pentru productia de DeLorean DMC-12, pentru care Lotus a proiectat un sasiu.


In 1986 compania a fost cumparata de General Motors. La data de 27 august 1993, GM a vandut compania, pentru 30 milioane lire sterline catre ACBN Holdings SA din Luxemburg, o societate controlata de omul de afaceri italian Romano Artioli, care a detinut, de asemenea, Bugatti Automobili SpA. In 1996, un procent majoritar din Lotus a fost vandut la Perusahaan Otomobil Nasional Bhd (Proton), o companie de inchirieri cotata la Bursa de Valori din Kuala Lumpur.


De asemenea, compania actioneaza ca si inginer de consultanta si furnizeaza servicii de inginerie de dezvoltare pentru alti producatori auto. Departamentul Powertrain mai putin cunoscut este responsabil pentru proiectarea si dezvoltarea de motoare Ecotec cu 4 cilindri care se gaseste in multe din GM Vauxhall, Opel, Saab si Chevrolet. Astazi, actuala Lotus Elise si Exige foloseste motorul de 1.8L VVTL I4-i de la Toyota Celica GT-S si XRS Matrix.


Compania s-a organizat apoi ca si Group Lotus, impartit in Lotus Cars si Lotus Engineering. Michael Kimberley a preluat functia de Chief Executive Officer al companiei si a grupului sau din mai 2006. El conduce in prezent, Comitetul Executiv al Group Lotus International Limited ("LGIL"), infiintat in februarie 2006, cu Syed Zainal Abidin (Manager al Proton Holdings Berhad) si Feisal Badrul (director non-executiv al Proton Holdings Berhad). Kimberley s-a retras din functia de CEO la 17 iulie 2009 si a fost inlocuit de Dany Bahar la 1 octombrie 2009. Bahar a fost Senior Vice President Commercial & brand pentru Ferrari , unde a fost responsabil pentru vanzarile la nivel mondial ale companiei.

In prezent, Lotus a revenit in Formula 1 cu echipa Lotus F1 Racing, avand ca piloti pe Fairuz Fauzy, Heikki Kovalainen si celebrul Jarno Trulli.

O companie cu un pedigree asa de bogat in Motorsport, nu poate face decat masini sportive, de calitate, special create pentru soferi si pentru placerea de a conduce. MJD Prestige aduce in Romania modelele Elise, Exige si Evora. Iata care sunt modelele fiecarei masini, dar si cateva detalii legate de acestea.

Noul Lotus Elise
Noul Lotus Elise este un clasic ale carui linii suple imbraca un performant sasiu de aluminiu, proiectat pentru a conduce cu cea mai mare bucurie si satisfactie sufleteasca. Un motor de 1.6 litri produce un impresionant 134 CP (136 CP) cu emisii scazute de CO2 de 149g/km.
Putine masini pot rivaliza cu agilitatea noului Lotus Elise. Cu un motor pozitionat central, tractiune pe spate si un sasiu usor sensibil, ofera senzatii extraordinare conducatorului auto, axandu-se pe o legatura fenomenala ce se creaza intre sofer si autoturism. Cu o reputatie binemeritata, ca fiind o adevarata masina sport si o combinatie intre tehnologia de prima clasa si emisii foarte mici de CO2, Lotus Elise este o masina sport perfecta.

Lotus este disponibil in Romania prin MJD Prestige

Lotus Elise SC
Evolutia finala a lui Elise este Elise SC. Un roadster extraordinar care combina liniile elegante, un echilibru atletic si un spirit sportiv care nu lasa nici o indoiala in legatura cu scopul pentru care a fost proiectat.
Un motor VVTL-i de mare turatie cuplat la un turbocompresor, ofera o explozie instantanee de forta si creste puterea disponibila pana la 217 CP (220 CP), cu emisii foarte scazute de CO2 ( 199g/km). Acest lucru ai permite sa atinga viteza de 100km/h in 4,6 sec si o viteza maxima de 233km/h.
Lotus Elise SC se adapteaza perfect la orice ocazie, fiind special conceput pentru a veni in intampinarea cerintelor celor mai entuziasti conducatori auto.

Lotus este disponibil in Romania prin MJD Prestige Lotus este disponibil in Romania prin MJD Prestige

Lotus Elise R
Combinand manevrabilitatea unui Elise cu un motor de 1,8 litri cu patru cilindri VVTL-i (Variable Valve Timing si Lift-inteligence), capabil sa dezvolte 189 CP (192 CP), a rezultat uimitoarea Lotus Elise R.
Inca de la lansare, Lotus Elise a fost salutat ca fiind unul dintre cele mai bune masini pentru pasionati de condus. Cea mai recenta generatie care poarta acest nume, pastreaza tinuta de drum supla, dinamica si fluida combinand-o cu indeplinirea ultimelor standarde de consum si emisii de CO2.
Incepand cu cabina minimalista si ergonomica si terminand cu liniile exterioare ale caroseriei, Elise este proiectata pentru un singur scop - pentru a maximiza implicarea conducatorului auto. Feedback-ul pe care il trimite catre catre sofer garanteaza o experienta distractiva si plina de energie, asa cum si este de asteptat de la o adevarata masina sport cu pedegree ca Lotus Elise.

Lotus este disponibil in Romania prin MJD Prestige

Lotus Exige S
Exige este amestecul perfect intre extrem si sublim. Este un Lotus echilibrat intre frumusete si agresivitate care aduce caracteristicile unei adevarate masini de curse, pe drumul de zi cu zi. Exige este o masina care nu esueaza niciodata in a recompensa conducatorul auto, datorita unui propulsor receptiv si a unui sasiu agil, derivate din generatia masinilor de curse.
Exige ramane concentrat pe placerea pura de a conduce. Performanta extraordinara vine de la o intensa atentie la detalii. Fiecare componenta a Lotus-ului Exige este optimizata pentru ca fiecare element sa adauge un plus la performanta generala si la experienta de condus.

Exige S este un minimalist, un coupe cu un propulsor supraalimentat. Oferind o mare de energie si o experienta demna de raliuri, Exigede foloseste de un sasiu usor si un propulsor de 1.8 litri montat cental care produce 220 CP (223 PS) si poate ajunge de la 0-100km/h in 4.5 secunde. Pachetul optional de performanta mareste puterea motorului la 240 CP pentru o experienta palpitanta si poate chiar mai mult.

Lotus este disponibil in Romania prin MJD Prestige


Lotus Evora 2+2

Lotus Evora combina agilitatea si capacitatea de reactie instinctiva, cum numai un Lotus adevarat poate sa o faca. Cu un motor usor, montat central si tractiunea pe spate, Evora creaza o experienta unica. Modelul Evora 2+2 aduce un plus de practicalitate nemaiintalnit, neavand concurenta la acesta categorie de autoturisme datorita celor 2 locuri suplimentare disponile pentru pasagerii din spate.

Lotus este disponibil in Romania prin MJD Prestige

Atentia detaliata pentru fiecare element este evidenta oriunde te uiti. Lotus are o reputatie extraordinara in ingineria auto de talie mondiala, acest lucru fiind evident si in cazul lui Evora. Cu un interior elegant, instrumentatie ergonomica si o tapiterie finisata pana la cel mai mic detaliu, Evora este un uimitor amestec de performanta si design creat pentru a oferii o experienta perfecta la volan.

Lotus este disponibil in Romania prin MJD Prestige

Lotus Evora ofera o imbinare perfect echilibrata de putere si manevrabilitate, fiind dotat cu un motor de 276 CP (280 CP) 3.5 litri DOHC V6 VVT-I montat central, pe un sasiu din aluminiu si avand la dispozitie o transmisie manuala sau transmisia Lotus IPS.

Pentru detalii cu privire la modelele disponibile in Romania,

vizitati MJD Prestige.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 25 Octombrie 2010