Mai tare decat un Lamborghini Urus? Primul SUV din istoria companiei Lotus, fotografiat din toate unghiurile posibile si imposibile in Constanta

Mai tare decat un Lamborghini Urus? Primul SUV din istoria companiei Lotus, fotografiat din toate unghiurile posibile si imposibile in Constanta
  • Mai tare decat un Lamborghini Urus?
  • Primul SUV din istoria companiei Lotus, fotografiat din toate unghiurile posibile si imposibile in Constanta
Trimite unui prieten

Oferit sub numele de Eletre, respectivul vehicul beneficiaza, in varianta de top, de peste 900 de cai putere. De unde si o acceleratie de la zero la 100 de kilometri pe ora in numai 2.95 de secunde.

Introdus cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de-un an, inca de la inceputul primaverii trecute, primul SUV din istoria companiei Lotus stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta: disponibil sub denumirea Eletre, la preturi incepand de la aproape 96.000 de euro - conform configuratorului destinat pietei din Germania, respectivul vehicul, care concureaza impotriva unor produse precum Aston Martin DBX, Porsche Cayenne, dar si Lamborghini Urus, se remarca - cel putin la nivelul departamentului exterior, in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, acolo unde lista atractiilor principale culmineaza cu lungimea de peste 5.1 metri, pe cand reteta de la interior cuprinde inclusiv un display central masiv, de 15.1 inch.

Meniul specific cabinei continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu o instalatie audio de inalta fidelitate - cu pana la 23 de difuzoare semnate de specialistii KEF, un sistem de climatizare cu reglare automata a temperaturii, scaune multifunctionale, cu incalzire, ventilatie, masaj, si afisaj pe parbriz cu realitate augmentata, in timp ce propulsia este asigurata de doua motoare electrice, cate unul pentru fiecare punte, cumparatorii avand la dispozitie trei versiuni de performanta: Eletre, Eletre S, Eletre R. Atat Eletre, cat si Eletre S isi intampina clientii alaturi de o herghelie compusa din 603 cai putere, indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea intr-un interval de doar 4.5 secunde - dupa cate se mentioneaza in cadrul brosurii oficiale.

Ultimul, dar nu cel din urma, extremul Lotus Eletre R dispune de un total sinonim cu 905 cai putere - astfel ca sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora nu dureaza, cu pedala de acceleratie la podea, decat 2.95 de secunde, dupa cate se precizeaza in cadrul unui comunicat de presa. Potrivit documentului citat, fiecare configuratie este condimentata cu o baterie litiu-ion de 112 kWh - indeajuns pentru ca persoana aflata la volan sa poate parcurge pana la 600 (Eletre si Eletre S) sau 490 de kilometri (Eletre R); daca vine vorba, in schimb, despre durata de incarcare, platforma de 800 de volti folosita de producatorul britanic inseamna ca este posibila si alimentarea la o statie de 350 kW, caz in care repriza 10 - 80% se incheie dupa 20 de minute.

Lotus Eletre in Constanta

Lotus Eletre in Constanta

Lotus Eletre in Constanta

Lotus Eletre in Constanta

Sursa Foto: Autogespot

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 30 Octombrie 2023