Masina care face BMW X6 sa tremure de frica. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale

Masina care face BMW X6 sa tremure de frica. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
  • Masina care face BMW X6 sa tremure de frica
  • Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
Distribuie pe Facebook

Porsche isi completeaza linia de modele Cayenne, care a fost revizuita in amanunt in 2023, cu noile modele GTS, deosebit de dinamice. SUV-ul si Coupe-ul combina un motor V8 twin-turbo puternic de 368 kW (500 CP) si sisteme de sasiu la fel de performante cu un caracter practic, elemente de design distinctive si echipare standard imbunatatita.

Pentru Porsche, abrevierea GTS inseamna Gran Turismo Sport; in practica, inseamna o doza suplimentara de dinamism si abilitati pe distante lungi. in esenta sa, Cayenne este atat o masina sport de inalta performanta, cat si un SUV pentru toate tipurile de teren. Pentru modelele GTS, acest echilibru s-a mutat in mod traditional catre o functionalitate imbunatatita pe sosea. Cu o propulsie puternica, o reglare precisa si un design exclusivist, noul Cayenne GTS ramane fidel acestui principiu, continuand in acelasi timp sa fie potrivit pentru utilizarea zilnica.

Tehnologia sasiului de la Cayenne Turbo GT

Sasiul precis perfectionat, specific modelelor GTS si inaltimea de rulare cu 10 milimetri mai mica marcheaza o evolutie interesanta pentru Cayenne GTS. Privind putin mai in profunzime, masina este acum echipata standard cu suspensie pneumatica adaptiva, inclusiv Porsche Active Suspension Management (PASM) si Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Toate componentele sasiului si sistemele de control, cum ar fi Porsche Traction Management (PTM) si sistemul optional Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), sunt proiectate special pentru performante optime pe sosea.

Tehnologia de amortizare cu doua supape a modelului GTS ofera o reactie impresionanta, iar suspensia pneumatica cu doua camere confera masinii o rata de amortizare extrem de dinamica, asigurand in acelasi timp confortul soferului. Rulmentii pivotilor puntii fata a modelelor Cayenne GTS provin de la Cayenne Turbo GT (nu este oferit in Europa). Acestia maresc inclinarea negativa a rotilor cu 0,58 grade in comparatie cu alte modele Cayenne. Rezultatul este o agilitate spectaculoasa in viraje si o dinamica exceptionala a manevrabilitatii.

Mai eficient si mai puternic cu 30 kW (40 CP) decat modelul anterior

Pe langa sasiul fin reglat, carismaticul motor V8 este o alta caracteristica importanta a modelului Cayenne GTS. V8-ul twin-turbo de 4,0 litri, dezvoltat de Porsche si fabricat la Zuffenhausen, a fost supus unei revizuiri tehnice ample. Acest lucru a dus la cresterea eficientei si la o crestere semnificativa a performantelor: motorul produce acum 368 kW (500 CP) de putere - o crestere de 30 kW (40 CP) fata de modelul anterior. Cuplul maxim este acum de 660 Nm, o crestere de 40 Nm. Transmisia revizuita Tiptronic S cu opt trepte imbunatateste in mod vizibil performantele de conducere prin timpi de raspuns si de schimbare a treptelor mai scurti in modurile Sport si Sport Plus.

Combinate, caracteristicile confera acestei masini sport cu patru usi performante cu adevarat remarcabile. Noul Cayenne GTS accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,4 secunde. Viteza maxima este de 275 km/h. O alta inovatie tehnica este faptul ca in cutia de transfer pentru sistemul de tractiune integrala Porsche Traction Management (PTM) este prevazut un circuit independent de racire cu apa. Si aceasta tehnologie este preluata de la modelul de inalta performanta Turbo GT. Ea stabilizeaza capacitatea de incarcare continua - de exemplu, atunci cand se conduce pe circuit sau pe trasee montane.

Design si echipamente exclusiviste in stil GTS

Toate modelele GTS de la Porsche sunt usor de recunoscut datorita designului lor unic si sportiv. La Cayenne GTS, acest lucru include inscriptia neagra "GTS" pe partile laterale si in partea din spate a masinii, o parte frontala speciala cu prize de aer de racire mai mari, faruri si lumini spate cu tenta inchisa la culoare si etriere de frana rosii. Pastrarea ADN-ului de design clasic confera masinii acel aspect Porsche instantaneu recognoscibil, dar cu cateva inovatii. Accesoriile caroseriei, cum ar fi fustele laterale, insertiile frontale, ornamentele geamurilor laterale si extensiile pasajelor rotilor, care fac parte din pachetul standard Sport Design, sunt acum realizate in High-Gloss Black. La modelele GTS anterioare, unele dintre aceste elemente de caroserie erau in culoarea caroseriei. In schimb, tevile de esapament sport, care anterior erau de culoare neagra, sunt acum finisate intr-o nuanta de bronz inchis. Pentru a accentua identitatea sportiva a modelelor Porsche GTS, sunt montate jante de 21 de inci cu design RS Spyder, finisate in gri antracit.

Interiorul modelului Cayenne GTS este dotat standard cu un volan sport GT incalzit. Materialul de inalta calitate Race-Tex se regaseste, de asemenea, in intreaga masina. Materialul, asemanator cu pielea de caprioara, acopera captuseala plafonului, cotierele si panourile usilor, precum si panourile centrale ale scaunelor sport reglabile in opt directii. Pernele laterale au fost ridicate si mai mult pentru a oferi mai mult sprijin lateral in viraje. Doua pachete alternative de interior specifice GTS, in Carmine Red sau Slate Grey Neo, sunt, de asemenea, disponibile, pentru un aspect mai personalizat.

Noua experienta a soferului cu iluminare ambientala si sunet surround

Noile modele GTS beneficiaza de recenta ampla actualizare a modelului Cayenne, care include noua experienta Porsche Driver Experience cu un instrumentar de bord digital curbat standard si afisaj optional pentru pasageri. Pe langa pachetul Sport Design, farurile HD matrix LED cu nuante inchise la culoare si suspensia pneumatica, modelul dispune, de asemenea, de sistem de sunet surround Bose® si de iluminare ambientala. Cayenne GTS Coupe include, de asemenea, acoperis panoramic fix din sticla ca dotare standard, precum si spoiler spate extensibil adaptiv. Daca se doreste, senzatia de dinamism a modelului Coupe poate fi accentuata si mai mult cu un sistem de evacuare sport cu tevi de esapament pozitionate central, finisate in bronz inchis. Acesta este disponibil ca parte a celor trei pachete sportive usoare diferite, care includ, de asemenea, un plafon usor si un difuzor spate din carbon, precum si o izolatie redusa. In functie de echipare, pachetele Lightweight pot reduce greutatea vehiculului cu pana la 25 de kilograme.

Porsche ofera noul Cayenne GTS in Romania ca SUV, la un pret de 140.437,85 de euro, si ca SUV Coupe, la un pret de 144.001,90 de euro, inclusiv TVA si echiparea de baza specifica fiecarei tari. Ambele modele sunt acum disponibile pentru comanda. Livrarile in Europa vor incepe in vara anului 2024.

Porsche Cayenne GTS

Porsche Cayenne GTS

Porsche Cayenne GTS

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Porsche Cayenne GTS
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 15 Mai 2024