Masina care le da peste nas celor care credeau motorul diesel mort. Nemtii au publicat acum primele fotografii si informatii oficiale

- Masina care le da peste nas celor care credeau motorul diesel mort
- Nemtii au publicat acum primele fotografii si informatii oficiale
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 6.1 secunde.
Prezentata lumii intregi acum mai bine de-o saptamana si jumatate, inca de la inceputul lunii lui septembrie, cea mai recenta iteratie a spectaculosului Audi Q8 se vinde - zilele acestea, in nenumarate savori si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de nemti la dispozitia cumparatorilor cu dare de mana se regaseste, mai mult sau mai putin surprinzator, si o versiune 50 TDI quattro tiptronic, respectivul model bucurandu-se de serviciile unei motorizari diesel in sase cilindri - cu o capacitate de 3.0 litri, plus tehnologie MHEV la 48V.
Disponibila la preturi incepand de la suma de 89.700 de euro, impresionanta reteta continua cu o transmisie automata in opt rapoarte, ce lucreaza alaturi de un sistem avansat de tractiune integrala pentru a rezolva eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de 6.1 secunde, potrivit comunicatului oficial de presa.
Aceeasi varianta Audi Q8 50 TDI quattro tiptronic se mai poate lauda - dupa cate se precizeaza in cadrul documentului anterior mentionat, si cu o viteza de top de circa 241 de kilometri pe ora, in timp ce consumul mediu de carburant nu depaseste 8.0 - 8.9 litri la 100 de kilometri pe ora. Seria vestilor bune se incheie - intr-un final, cu o echipare standard extrem de generoasa, printre dotarile oferite in meniul de serie reusind sa isi faca loc, conform nemtilor, si farurile Full-LED, jantele cu diametrul de 20 de inch ori ceasurile de bord digitale.


