Masina cu motor de 2.0 litri si 1.700 CP. Compania producatoare publica noi imagini spectaculoase

Masina cu motor de 2.0 litri si 1.700 CP. Compania producatoare publica noi imagini spectaculoase
  • Prima mega-sportiva cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg a debutat chiar luna trecuta
  • Gemera ofera un sistem de propulsie cu trei motoare electrice si o unitate bi-turbo de doi litri, in doar trei cilindri
  • Impresionanta reteta continua cu un sasiu monococ din fibra de carbon, patru scaune individuale si directie integrala
Distribuie pe Facebook

Echiparea standard cuprinde inclusiv un sistem inteligent de tractiune integrala, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 km/h nu dureaza decat 1.9 secunde, potrivit primelor informatii oficiale.

Una dintre cele mai spectaculoase masini ale inceputului de an, prima mega-sportiva cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg stie cu siguranta cum sa impresioneze. Iar acum nu ne referim nici pe departe la jantele cu prindere centrala din fibra de carbon sau evacuarea montata in partea superioara a capotei motorului, care ar trebui sa fure toate privirile din jur.

Odata intrata in actiune, perechea de portiere supradimensionate, ce faciliteaza accesul la interiorul cu patru scaune individiuale si o consola centrala alungita, promite sa atraga la randul ei atentia persoanelor aflate in apropierea caroseriei cu o lungime de 4.975 de milimetri, insa nici macar acest detaliu nu poate fi considerat punctul zero al listei cu atractii principale.

Daca vine vorba despre Gemera, nimic nu reuseste sa lase mai multe guri cascate decat sistemul de propulsie prezent la datorie, ce combina nu mai putin de trei motoare electrice cu o unitate bi-turbo de doi litri, in trei cilindri, din seria Freevalve. O solutie tehnica demna de un total care se ridica la 1.700 de cai putere, livrati ambelor punti prin intermediul unui sistem de tractiune integrala.

Asa se face ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza intr-un timp de doar 1.9 secunde, pe cand viteza maxima urca pana la 400 km/h - suficient cat sa apreciezi sasiul monococ construit si el tot din fibra de carbon, discurile de franare ce masoara 410, respectiv 395 de milimetri (fata / spate), dar si tehnologia all-wheel steering oferite, evident, in standard.

Productia primei mega-sportive cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg va fi limitata la 300 de unitati, iar printre micile bucurii pe care pasagerii urmeaza sa le experimenteze la bord se mai numara si opt suporturi pentru pahare. Evident, nu lipsesc din meniu nici display-urile tactile, tapiteria din piele si / sau alcantara ori incarcarea wireless a telefonului mobil.

And here comes the real Easter egg from me. A quick selection of the huge amount of pictures of the Koenigsegg Gemera...

Posted by James Holm Fotograf on Thursday, April 9, 2020
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 10 Aprilie 2020