MICHELIN, alegerea hipercar-urilor de la Geneva Auto Show 2013

MICHELIN, alegerea hipercar-urilor de la Geneva Auto Show 2013
Bugatti Veyron, Koenigsegg Agera S Hundra si Gumpert Apollo sunt doar cateva dintre masinile care au venit incaltate cu pneuri MICHELIN la Salonul Auto de la Geneva 2013. Si daca pneurile producatorului francez sunt destul de bune pentru masini ce depasesc 400 km/h, inseamna ca performanta este una din calitatile lor.
Distribuie pe Facebook

In cadrul Salonului Auto de la Geneva, eveniment la care 4Tuning a participat ca si vizitator, am putut vedea cele mai tari masini din prezent. Si aici nu discutam despre supercar-uri de serie, precum Ferrari, Lamborghini sau Porsche. Ci despre acele hipercar-uri ce au o viteza de top care se invarte in jurul valorii de 400 km/h.

Anvelopele de la GenevaAnvelopele de la Geneva

Anvelopele de la GenevaBugatti Veyron, incaltat cu pneuri dedicate MICHELIN

Aceste masini depasesc de cele mai multe ori si un prag critic de bani: 1 milion de Euro. Mai exact, e vorba de Bugatti, Koenigsegg si Pagani. Ceva mai jos, dar tot peste majoritatea modelelor italienesti de Ferrari sau Lamborghini, se afla diverse supercar-uri, precum Spano, Noble sau Gumpert.

Anvelopele de la GenevaKoenigsegg Agera S Hundra si ale sale pneuri MICHELIN

Pe majoritatea masinilor puternice de la salon am observat anvelope marca MICHELIN, modele Pilot Sport sau pneuri special concepute pentru modele specifice. De exemplu, pneurile de pe cel mai scump si mai rapid supercar de serie din toate timpurile, Bugatti Veyron, sunt realizate de MICHELIN. Acestea au dimensiunile de 245/690 R 520 A pe fata si 365/710 R 540 a pe spate, unde 69 si 71 reprezinta inaltimea talonului in milimetri. Aceste pneuri pot atinge o viteza de 450 km/h.

Anvelopele de la GenevaAnvelopele de la Geneva

Anvelopele de la GenevaAnvelopele de la Geneva

Anvelopele de la GenevaAnvelopele de la Geneva

Alte masini, cum ar fi noul Chevrolet Stingray, care vine in dotarea standard cu pneuri MICHELIN, modelele de la Wiesmann, toate masinile din standul RUF, McLaren F1 modificat de Gemballa, McLaren F1 Le Mans, Koenigsegg Agera S, Gumpert Apollo, Noble si Spano, toate vin si ele cu pneuri ale aceluiasi producator.

Anvelopele de la GenevaChevrolet Stingray

Anvelopele de la GenevaAnvelopele de la GenevaAnvelopele de la GenevaAnvelopele de la Geneva

Principalul concurent al lui MICHELIN ramane Pirelli, care, asa cum este de asteptat, echipeaza masinile italienesti, precum La Ferrari, Lamborghini Veneno si Pagani Huayra. In plus, si McLaren P1 are tot pneuri Pirelli P-Zero.

Anvelopele de la GenevaAnvelopele de la Geneva

Anvelopele de la GenevaAlegerea hipercar-ului La Ferrari: Pirelli P Zero

In afara de ocazia de a admira ultimele noutati in materie de masini din toate categoriile si pentru toate buzunarele, la un salon auto de renume si prestigiu cum este cel de la Geneva, iti poti face si o parere despre pneurile alese de producatori. Si, in domeniul performantei absolute, acolo unde viteza, franarea si rezistenta conteaza, francezii de la MICHELIN se pare ca inca detin suprematia.

Anvelopele de la GenevaAnvelopele de la GenevaAnvelopele de la Geneva

Anvelopele de la GenevaAnvelopele de la GenevaAnvelopele de la Geneva

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (41) Poze Anvelopele de la Geneva
mai multe