Nemtii se uitau la ea ca la un OZN. Masina de la sfarsitul anilor '80 are un sonar care scaneaza drumul si ajusteaza automat suspensia

Nemtii se uitau la ea ca la un OZN. Masina de la sfarsitul anilor '80 are un sonar care scaneaza drumul si ajusteaza automat suspensia
  • Nemtii se uitau la ea ca la un OZN
  • Masina de la sfarsitul anilor '80 are un sonar care scaneaza drumul si ajusteaza automat suspensia
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sistem de deschidere a portierelor pe baza de cod si chiar o atentionare vocala pentru momentele in care soferul uita cheile in contact sau farurile aprinse, printre altele.

Prezentata publicului larg la jumatatea anilor '80, cea de-a doua generatie a masinii comercializate de japonezii de la Nissan sub denumirea de Maxima a impresionat o planeta intreaga. In special prin tehnologiile puse la dispozitia potentialilor clienti, respectiva reteta culminand cu optiunea botezata, mai mult sau mai putin sugestiv, Sonar Suspension System.

Disponibila la vanzare abia din anul '88, aceasta consta intr-un sonar care scaneaza drumul si ajusteaza automat suspensia, pentru un maximum de confort, in functie de suprafata de rulare.

Asa cum precizam si anterior, la inceputul materialului, cea de-a doua generatie a masinii comercializate de japonezii de la Nissan sub denumirea de Maxima se mai poate si cu un sistem de blocare / deblocare a portierei de la sofer pe baza de cod. Totodata, din peisaj nu lipseste nici atentionarea vocala pentru momentele in care au fost uitate cheile in contact sau farurile aprinse ori persoana de la volan merge cu vreo usa deschisa.

Seria vestilor bune continua cu instalatia audio cu egalizator separat, antena radio reglabila de la buton si motorul V6 de trei litri, pe benzina, imprumutat aparent de la sportiva 300ZX, printre altele.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 28 Iulie 2021