Noua masina de la Ferrari e diferita de tot ce vand acum italienii. FOTO ca sa te convingi si singur

Noua masina de la Ferrari e diferita de tot ce vand acum italienii. FOTO ca sa te convingi si singur
  • Ferrari dezvaluie oficial noul model Roma
  • Sub capota a fost instalat un V8 cu 620 CP
  • Design-ul aminteste de Mercedes AMG GT
Distribuie pe Facebook

Sub capota, o motorizare cu opt cilindri in V si capacitatea de 3.855 de centimetri cubi livreaza puntii spate o putere maxima de 620 CP.

Ferrari a dezvaluit in cursul serii de ieri, intr-una dintre cele mai neasteptate miscari ale sfarsitului de toamna, o noua masina de inalta performanta, pe care are de gand sa o comercializeze sub denumirea Roma. Din primele informatii date publicitatii, sportiva companiei isi propune sa celebreze viata frumoasa si fara griji ce a caracterizat candva, in anii '50 si mai apoi '60, capitala Italiei.

Sub capota, dupa cum precizam si anterior, o motorizare cu opt cilindri in V, doua turbine si capacitatea de 3.855 de centimetri cubi livreaza puntii spate undeva in jurul a 620 de cai putere, suficient pentru ca acul vitezometrului sa urce de la 0 pana la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de doar 3.4 secunde.

Aceeasi brosura oficiala a primului Ferrari Roma din istorie mai anunta si o acceleratie de la 0 la 200 km/h in aproximativ 9.3 secunde, plus o viteza maxima care depaseste 320 de kilometri pe ora. Oficialii companiei nu au oferit pana acum niciun fel de detaliu cu privire la consumul mediu de carburant, insa este bine de stiut ca fisa tehnica se incheie cu o cutie DCT in opt rapoarte.

In ceea ce priveste departamentul estetic, masina dezvelita in cursul serii de ieri vine cu un design complet diferit de tot ce vand italienii la momentul de fata, insa oarecum familiar - daca luam in considerare partea frontala a la Aston Martin DB10 sau silueta care ne aduce aminte de actualul Mercedes AMG GT.

La interior, sportiva Roma concureaza - cu mari sanse de reusita - pentru titlul de cel mai avansat tehnologic Ferrari din istorie, inginerii companiei instaland nu mai putin de trei display-uri la nivelul plansei de bord. Singura imagine din cabina scoate la iveala inclusiv insertii nelimitate de piele, cusaturi contrastante, plus o consola centrala alungita, care delimiteaza clar soferul de pasager.

Ferrari Roma

Ferrari Roma

Ferrari Roma

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 14 Noiembrie 2019