Noua masina de la Mazda e nebunie curata: are motor turbo cu sase cilindri in linie si 340 de cai pe ambele punti

Noua masina de la Mazda e nebunie curata: are motor turbo cu sase cilindri in linie si 340 de cai pe ambele punti
  • Noua masina de la Mazda e nebunie curata
  • Are motor turbo cu sase cilindri in linie si 340 de cai pe ambele punti
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv jante din aliaj cu diametrul de pana la 21 de inch. Plus instalatie audio de inalta fidelitate, semnata de specialistii Bose.

Anuntata cu doar o singura saptamana in urma - chiar la sfarsitul lunii ianuarie, cea dintai generatie a gamei pe care compania Mazda o va oferi sub denumirea de CX-90 a renuntat, in cursul zilei de astazi, la toate secretele sale de ordin mecanic si vizual. Programata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, pana la finalul anului 2023, impresionanta creatie a producatorului nipon se va remarca, la exterior, in special prin dimensiunile impozante ale caroseriei in cinci portiere, cu mentiunea ca nici grila masiva a radiatorului - contrastata de farurile minuscule cu LED, ori numeroasele accente cromate nu vor complet neobservate; ba dimpotriva, am putea spune.

Mazda CX-90

Mazda CX-90

In cabina - departe de privirile insistente ale curiosilor, respectivul SUV a pregatit si o configuratie cu trei randuri de scaune, plus pana la opt locuri. Nu lipsesc insa din peisaj nici instrumentele de bord digitale, seria vestilor bune continuand - mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu o tapiterie realizata din piele Nappa, viitorii cumparatori urmand sa descopere, la nivelul departamentului interior, si un sistem de infotainment cu display de 12.3 inch, o statie pentru incarcarea wireless a telefonului mobil, geamuri cu actionare electrica, climatizare cu reglare automata a temperaturii etc.

Nota de plata a primului CX-90 din istorie nu reprezinta - la momentul actual, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, cu oficialii companiei producatoare precizand, pe de alta parte, ca potentialii clienti vor avea de ales intre doua versiuni diferite de motorizare. Intr-o alta ordine de idei, meniul disponibil debuteaza cu o varianta PHEV - ce combina un propulsor aspirat de 2.5 litri, in patru pistoane, cu o unitate electrica alimentata de o baterie de 17.8 kWh pentru un total de circa 323 CP, cealalta optiune pusa la dispozitia persoanelor dornice sa achizitioneze SUV-ul japonez constand intr-un agregat I6 turbo cu o capacitate de 3.3 litri, cu tehnologie MHEV si putere de 340 CP.

Mazda CX-90

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (34) Poze Mazda CX-90
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 1 Februarie 2023