Noua masina de la Porsche e nebunie curata: are un design retro la exterior si o unitate twin-turbo in compartimentul motor
- Noua masina de la Porsche e nebunie curata
- Are un design retro la exterior si o unitate twin-turbo in compartimentul motor
Seria vestilor bune continua cu diferite elemente interioare in stil Pepita, plus o cutie manuala in sapte rapoarte.
Noul 911 Sport Classic este al doilea dintre cele patru modele de colectie pe care Porsche le-a prezentat in strategia sa Heritage Design. Un total de 1.250 de exemplare ale modelului in editie limitata de la Porsche Exclusive Manufaktur vor reinvia stilul anilor 1960 si inceputul anilor 1970. La fel ca predecesorul sau imediat, 911 Sport Classic bazat pe 997, prezentat in 2009, aspectul acestui model este inspirat de originalul 911 (1964 – 1973) si 911 Carrera RS 2.7 din 1972. 911 Sport Classic poate fi comandat acum, livrarea va fi disponibila de la centrele Porsche europene din iulie 2022 si vor urma piete suplimentare.
„Modelele Heritage Design reprezinta conceptele cele mai pline de emotie ale strategiei de produs Porsche”, spune Alexander Fabig, Vicepresedinte Individualizare si Classic. „Aceasta abordare unica implica departamentul de design Style Porsche in colaborare directa cu Porsche Exclusive Manufaktur pentru a reinterpreta modelele si echipamentele emblematice 911 din anii 1950 pana in anii 1980 si pentru a reinvia caracteristicile de design din acele decenii.”
Porsche are planuri de lansare pentru patru modele in editie limitata. Primul dintre acestea a fost prezentat in 2020: 911 Targa 4S Heritage Design Edition cu elemente de design din anii 1950 si 1960.
Porsche Design a creat, de asemenea, un cronograf de inalta calitate, disponibil exclusiv soferilor care achizitioneaza vehiculul in editia de colectie. Ceasul preia numeroase detalii din noul design 911 Sport Classic. Ca parte a pachetului Heritage Design Classic, elemente interioare selectate ale noului 911 Sport Classic vor fi disponibile si pentru majoritatea modelelor 911 actuale.
Reinterpretarea elementelor istorice de design
Caroseria mai lata – altfel rezervata modelelor 911 Turbo – un spoiler spate fix in stilul legendarului „ducktail” Carrera RS 2.7 si plafonul specific „double-bubble” subliniaza caracterul distinctiv al noului 911 Sport Classic.
Ca si in cazul primului 911 Sport Classic din generatia 997, lansat in 2009, designerii s-au inspirat din vopseaua Fashion Gray a primelor Porsche 356 atunci cand au ales vopseaua exclusivista pentru noul model in editie limitata. „Noul 911 Sport Classic este primul care prezinta vopsea Sport Grey Metallic”, spune Michael Mauer, Vicepresedinte Style Porsche. „Griul nu este niciodata plictisitor, ci este, adesea, o declaratie cool”. Ca o alternativa la finisajul exclusiv Sport Grey Metallic, noul 911 Sport Classic este disponibil si in Negru, Agate Grey Metallic, Gentian Blue Metallic sau Paint to Sample. Benzile duble vopsite in Grey Sport deschis pe capota, plafon si spoiler spate subliniaza designul sportiv al masinii.
In interior, tiparul emblematic Pepita se regaseste pe panourile usilor si pe centrul scaunelor, in timp ce tapiteria din piele semi-anilina in doua tonuri de culoare Negru/Classic Cognac ofera un contrast elegant cu culoarea exterioara.
550 CP pentru cel mai puternic 911 manual de pana acum
Conceptul propulsoarelor este la fel de unic: motorul de 3,7 litri, twin-turbo, cu sase cilindri orizontali, transmite 405 kW (550 CP) pe sosea doar prin intermediul rotilor din spate. in combinatie cu cutia de viteze manuala, cu cele sapte trepte de viteza, noul 911 Sport Classic este cel mai puternic 911 manual disponibil astazi.
Cutia de viteze are o functie de auto-blip care compenseaza diferentele de turatie a motorului dintre trepte printr-o scurta supraturare la schimbarea vitezei in trepte inferioare. Sistemul de evacuare sport standard este special adaptat modelului, pentru o experienta sonora si mai emotionanta.
Suspensia, bazata pe cea a modelelor 911 Turbo si 911 GTS, indeplineste cerinte de inalta performanta: datorita standardului Porsche Active Suspension Management (PASM), amortizoarele sale raspund aproape instantaneu la schimbarile dinamice. PASM este combinat standard cu suspensia sport, care are o inaltime de rulare cu 10 milimetri mai joasa.
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Renault megane 16v 2006 2000 €