Noua masina de strada de la Toyota e nebunie curata: are motor 1.6 turbo de 280 CP si tractiune integrala in standard! Cum arata in realitate

Noua masina de strada de la Toyota e nebunie curata: are motor 1.6 turbo de 280 CP si tractiune integrala in standard! Cum arata in realitate
  • Noua masina de strada de la Toyota e nebunie curata
  • Are motor 1.6 turbo de 280 CP si tractiune integrala in standard!
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h ar trebui sa dureze mai putin de 5.2 secunde.

Organizata vreme de numai trei zile - in perioada 12-14 ianuarie, editia din acest an a faimosului Salon Auto de la Tokyo a gazduit un numar semnificativ de premiere, unele nationale, altele internationale, printre multiplele noutati dezvelite cu ocazia evenimentului cu pricina facandu-si loc si mult anticipatul GR Yaris Facelift.

Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi si, totodata, in showroom-uri - la vanzare, din vara lui 2024, respectiva versiune isi va intampina cumparatorii alaturi de o unitate turbo in doar trei cilindri, cu capacitate de 1.618 centimetri cubi, dezvoltata special pentru a livra ambelor punti circa 280 de cai putere.

Fisa cu specificatii de ordin tehnic continua - de aceasta data, cu doua cutii diferite, marea batalie avand a se de intre o manuala cu sase rapoarte si, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, o automata in opt trepte. Din meniu nu lipsesc - ba dimpotriva, nici diferentialele LSD, semnate de americanii de la Torsen.

Drept urmare, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea - cu acceleratia la podea, in sub 5.2 secunde. Performanta scoasa in evidenta de spoilerele agresiv stilizate - caracterizate de prize supradimensionate si un difuzor masiv de aer, aripile proeminente, jantele pe 18 inch.

Noua Toyota GR Yaris Facelift se mai remarca, de asemenea, si prin plansa de bord redesenata complet - livrata impreuna cu un display central tactil. Nota de plata nu ramane - momentan, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, astfel ca reamintim ca actuala varianta a fost lansata, in Romania, la 37.292 de euro.

Distribuie pe Facebook
mai multe