Nu o sa te mai saturi sa il asculti. Cum suna noul SUV cu motor de Ferrari

Nu o sa te mai saturi sa il asculti. Cum suna noul SUV cu motor de Ferrari
  • Primul Maserati Levante Trofeo din istorie ascunde sub capota un motor V8 construit de Ferrari
  • Este vorba, mai precis, despre un benzinar cu doua turbine, de 3.8 litri si 590 de cai putere
  • Meniul tehnic continua cu o cutie automata in opt rapoarte si un sistem de tractiune integrala
Distribuie pe Facebook

Echipat cu doua turbine si o capacitate cilindrica de 3.8 litri, benzinarul ascuns sub capota primului Maserati Levante Trofeo din istorie ofera o putere maxima de aproape 600 de cai.

Lansat pe piata acum mai bine de doi ani, primul Maserati Levante Trofeo din istorie ocupa un loc fruntas in topul celor mai impresionante SUV-uri ale planetei. Punctul principal de atractie in reprezinta, fara doar si poate, motorul construit de Ferrari: un V8 twin-turbo de 3.8 litri si 590 de cai putere.

Oferit in compania unei transmisii automate cu opt rapoarte, la care se adauga un sistem inteligent de tractiune integrala, modelul in cauza are nevoie de exact 3.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 de kilometri pe ora, o viteza maxima de 304 km/h completand fisa cu specificatii tehnice.

In ceea ce priveste departamentul estetic, primul Maserati Levante Trofeo din istorie se remarca numaidecat prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, livrate la pachet alaturi de praguri laterale proeminente. Plus jante de dimensiuni generoase din aliaj si evacuare cu patru tobe de esapament.

Volanul cu design in trei spite, scaunele fata sport, dar si vitezometrul gradat pana la 370 de kilometri pe ora se numara printre picanteriile retetei interioare, care mai cuprinde si un display central cu diagonala de 8.4 inch ori instalatie audio de la Bowers & Wilkins cu 17 difuzoare in dotare.

Acum, daca vine vorba despre pretul de vanzare, ei bine... primul Maserati Levante Trofeo din istorie nu este nici pe departe genul de automobil pe care sa si-l poata permite oricine. Ba dimpotriva: la 155.000 de euro, in Germania, ocupa un loc fruntas inclusiv in topul celor mai scumpe SUV-uri ale planetei.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 8 Aprilie 2020