Porsche 918 Spyder - Totul despre mega-hibridul din Stuttgart

Porsche 918 Spyder - Totul despre mega-hibridul din Stuttgart
Nu va fi disponibil la vanzare mai devreme de anul viitor, insa fisa cu specificatiile sale tehnice a invadat deja intreg internetul. Si, fie ca esti sau nu pasionat de automobile, aceasta nu are cum sa te lase indiferent.
Distribuie pe Facebook
  • Ceva mai mult de 795 cai putere si 780 Newton-Metri:

Porsche 918 Spyder - Totul despre mega-hibridul din Stuttgart

Fie ca ne place sau nu, urmatoarea nava amiral a constructorului din Stuttgart va fi pusa in miscare de un tren de propulsie hibrid, a carei atractie principala va fi cel mai probabil reprezentata de V8-ul pe benzina de 4.593 centimetri cubi, capabil de circa 580 cai putere, 500 Newton-Metri si 9.000 rotatii per minut. Asa cum precizam si initial, propulsorului V8 montat central i se vor alatura doua motoare electrice, ce produc impreuna 245 cai putere - dintre care 116 CP sunt livrati puntii frontal, iar de 129 CP puntii spate.

In ceea ce priveste bagajul total de putere, mult anticipatul Porsche 918 Spyder va pune la dispozitia celui aflat la volan ceva mai mult de 795 cai putere si 780 Newton-Metri, cu cea din urma valoare disponibila intre 1.000 si 4.000 rotatii per minut. De asemenea, deloc surprinzator, valorile maxime vor fi transmise tuturor celor patru roti prin intermediul cutiei PDK cu sapte rapoarte, lista cu bunatati tehnice continuand cu sistemele Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) si Electric Porsche Traction Management (ePTM).

  • Totul pentru reducerea greutatii:

Porsche 918 Spyder - Totul despre mega-hibridul din Stuttgart

Fiind echipat cu un tren de rulare hibrid, supercarul german concureaza la categoria grea si atunci cand vine vorba de masa proprie, fisa cu specificatii tehnice indicand o greutate de aproximativ 1.775 kilograme. Drept urmare, noul Porsche 918 Spyder nu este chiar cel mai usor supercar al momentului. Ba din contra!

Totusi, vestile bune nu intarzie sa apara, constructorul din Stuttgart anuntand ca viitoarea sa capodopera va putea fi inzestrata cu numeroase componente realizate din magneziu, titan sau fibra de carbon - pe langa cele oferite in versiunea standard!

Asta pentru inceput. Pentru cei care viseaza insa la tratamente majore, supercarul german poate fi comandat si fara vopsea exterioara (aceasta va fi inlocuita de o folie speciala), fara aer conditionat, fara sistem audio, fara tapiterie din piele (in locul acesteia isi va face aparitia un material rezistent la foc), fara fete ale usilor si asa mai departe.

  • Dotari optionale de peste 150.000 euro:

Porsche 918 Spyder - Totul despre mega-hibridul din Stuttgart

Similar versiunii concept, noul Porsche 918 Spyder de serie va beneficia de blocuri optice fata / spate cu tehnologie LED, display de opt inci insarcinat cu afisarea detaliilor vitale si, nu in ultimul rand, de un al doilea display de sapte inci, cu actionare tactila si multi-touch, ultilizat de sistemul Porsche Communication Management. De asemenea, special pentru audiofili, automobilul constructorului din Stuttgart se va putea bucura si de serviciile unui sistem de inalta fidelitate marca Burmester, de peste 500 W.

Referitor la lista cu dotari optionale, viitorii clienti vor putea opta pentru tot felul de nuante exterioare care, in unele cazuri, ajung sa coste si pana la 59.500 euro, pentru jante din magneziu (29.750 euro), pentru piele speciala Made in Germany (23.800 euro), pentru sistem de incarcare rapida (20.230 euro), pentru un set de cinci geamantane (17.731 euro), pentru sistem de ridicare a partii frontale (8.925 euro), pentru ornamente interioare realizate din carbon (6.545 euro) si asa mai departe.

De asemenea, la fel de impresionant se anunta si pretul de pornire, noul Porsche 918 Spyder fiind disponibil contra unei sume de 768.026 euro pentru versiunea standard, respectiv 839.426 pentru varianta cu pachetul aerodinamic Weissach.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Porsche 918 Spyder in Martini Livery
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 24 Octombrie 2012