Porsche a construit un model cu motor turbo capabil sa se tureze pana la 9.000 de rotatii pe minut, insa a renuntat la a-l mai vinde chiar in ultima clipa pentru ca "nu era momentul potrivit"

Porsche a construit un model cu motor turbo capabil sa se tureze pana la 9.000 de rotatii pe minut, insa a renuntat la a-l mai vinde chiar in ultima clipa pentru ca "nu era momentul potrivit"
  • Porsche a construit un model cu motor turbo capabil sa se tureze pana la 9.000 de rotatii pe minut...
  • ... insa a renuntat la a-l mai vinde chiar in ultima clipa pentru ca "nu era momentul potrivit"
Distribuie pe Facebook

Conceput special pentru a-i succeda fabulosului 918 Spyder, respectivul vehicul si-ar fi intampinat cumparatorii alaturi de o unitate de cinci litri - cu 760 de cai putere si, mai important decat atat, 1.000 de Newton-Metri.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de noua ani si disponibil, spre vanzare, pana in 2015, intr-o serie limitata la doar 918 exemplare, primul super hibrid plug-in din istoria Porsche a reusit sa impresioneze o planeta intreaga.

Comercializat sub denumirea de 918 Spyder, succesorul legendarului Carrera GT se putea lauda cu un motor V8 de 4.6 litri - aspirat natural, plus doua unitati electrice pentru un total sinonim cu 887 CP si 1.280 Nm, indeajuns pentru un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in numai 2.6 secunde.

La momentul actual, din oferta companiei Porsche lipseste un vehicul de categorie grea, de teapa celor mentionate anterior, cu precizarea ca celebrul producator cu sediul in Stuttgart a cochetat, in trecut, cu o astfel de idee.

Anuntat chiar pe parcursul zilelor precedente, modelul cu pricina, al carui nume nu reprezinta decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, ar fi trebuit sa faca uitat mega-hibridul 918 Spyder, in special prin motorul instalat sub capota, acesta bucurandu-se de prezenta unei unitati in opt cilindri - cu capacitatea de cinci litri.

Neelectrificat, insa condimentat cu doua turbine, Porsche-le in cauza, asamblat pe o platforma de Cayman, ar fi trebuit sa isi intampine cumparatorii cu dare de mana alaturi de 760 de cai putere, dar si de 1.000 de Newton-Metri.

Anulat in ultima clipa - din cauza ca "nu era momentul potrivit pentru un astfel de vehicul", spectaculosul model se putea tura pana la 9.000 de rotatii pe minut si, au tinut neaparat sa sublinieze surse familiare cu extremul proiect al nemtilor, folosea - spre deliciul puristilor, o transmisie manuala pentru livrarea valorilor maxime.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 13 Aprilie 2023