Primul Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala din istorie e nebunie curata. Costa cat un BMW M850i xDrive, insa accelereaza de la 0 la 100 km/h la fel de repede ca un Bugatti

Primul Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala din istorie e nebunie curata. Costa cat un BMW M850i xDrive, insa accelereaza de la 0 la 100 km/h la fel de repede ca un Bugatti
  • Primul Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala din istorie e nebunie curata
  • Costa cat un BMW M850i xDrive, insa accelereaza de la 0 la 100 km/h la fel de repede ca un Bugatti
Distribuie pe Facebook

Uita de Porsche, Ferrari, Lamborghini si/sau McLaren! Primul Chevrolet Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala din istorie costa cat un BMW M850i xDrive, insa sprinteaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora la fel de repede ca un Bugatti Chiron!

Dezvelit intregii planete acum mai bine de opt luni - inca de la inceputul acestui an, primul Chevrolet Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala din istorie a revenit de curand, chiar pe parcursul saptamanilor precedente, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: comercializat sub indicativul E-Ray - la preturi incepand de la aproximativ 106.595 de dolari, respectivul model a reusit sa accelereze de la 0 la 100 de kilometri pe ora, in mainile jurnalistilor publicatiei Car and Driver, in doar 2.5 secunde, performanta demna de un Bugatti Chiron (la bani de BMW M850i xDrive!).

Sursa mentionata anterior noteaza ca sportiva americana este extrem de rapida si in lipsa activarii sistemului Launch Control - caz in care eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gaseste rezvolvarea in 2.9 secunde! Cat despre proba 0 - 402 metri - ei bine, modelul de peste Ocean necesita numai 10.6 secunde pentru a parcurge clasicul sfert de mila.

Chevrolet Corvette E-Ray

Chevrolet Corvette E-Ray

Tot ce trebuie sa stii despre noul E-Ray

Comercializat sub indicativul E-Ray, primul Chevrolet Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala din istorie combina o motorizare aspirata cu opt cilindri in V si o capacitate de 6.2 litri, care dezvolta 495 de cai putere - pe benzina, cu un propulsor electric de 160 de cai putere si o baterie litiu-ion de 1.9 kWh pentru un total de 655 de cai putere livrat rotilor de pe ambele punti prin intermediul unei cutii automate in opt rapoarte, cu dublu ambreiaj. Indeajuns - precizeaza compania producatoare, pentru un 0 - 100 de kilometri pe ora in 2.5 secunde, similar unui Bugatti Chiron.

Asa se face ca din peisaj nu lipseste nici celebra suspensie Magnetic Ride Control, cu amortizoare magnetoreologice in echipare, extrema sportiva din SUA plusand - mai mult sau mai putin surprinzator, cu discuri de franare semnate de Brembo! Discuri de franare carbon-ceramice - cu un diametru de 398 de milimetri pe puntea fata si 391 de milimetri pe puntea spate, mai exact.

Comercializat la preturi incepand de la 106.595 de dolari, primul Chevrolet Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala din istorie isi intampina cumparatorii atat intr-o versiune Coupe, cat si intr-o varianta Convertible - arata configuratorul pus la dispozitia acestora. Indiferent de optiunea aleasa, clientii vor avea de ales intre trei versiuni diferite de echipare - 1LZ, 2LZ si 3LZ, inclusiv modelul de baza oferind, fara costuri suplimentare, in standard, si scaune actionate electric, o instalatie audio de inalta fidelitate, cu zece difuzoare Bose, un sistem multimedia cu display de 8".

Chevrolet Corvette E-Ray

Chevrolet Corvette E-Ray

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (22) Poze Chevrolet Corvette E-Ray
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 1 Noiembrie 2023