Proba de indemanare pe asfalt ud cu un BMW M5. Iti era dor de sunetul unui V8 aspirat?

Proba de indemanare pe asfalt ud cu un BMW M5. Iti era dor de sunetul unui V8 aspirat?
  • A fost primul M5 cu motor V8
  • Productia a incetat in urma cu 15 ani
  • Motorul livreza puntii spate 400 de cai putere
Distribuie pe Facebook

Soferul acestui BMW M5 ne arata ca poate "dansa" cu sedanul german chiar si atunci cand asfaltul este ud. Driftul ca driftul, dar sunetul inconfundabil al motorului de sub capota face toti banii.

Chiar daca productia acestui model a incetat cu 15 ani in urma, BMW-ul M5 E39 este considerat si in ziua de azi unul dintre cele mai bune M-uri produse vreodata. Sa nu mai spunem ca un exemplar in stare buna de functionare costa chiar si in prezent destul de mult.

Dupa doua generatii propulsate de unitati cu sase cilindri in linie, E28 respectiv E34, M5-ul E39 a venit pentru prima data in istoria diviziei de performanta cu un propulsor V8 sub capota. Unitatea de 4.9 litri livra puntii spate 400 de cai putere si a fost primul V8 de la BMW cu dublu-VANOS.

Daca iti era dor de sunetul inconfundabil al acestui propulsor il poti auzi in clipul video de mai jos in timp ce soferul face drift pe asfalt ud. Asadar, nu este doar o incantare pentru urechi ci si pentru ochi.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 7 Decembrie 2018