Reynard Inverter, de la masina de curse, la masina de strada

Reynard Inverter, de la masina de curse, la masina de strada
Exista mai multi producatori de masini de tipul "track days", adica o masina usoara cu motor puternic, fara urma de confort sau interes pentru masajul pasagerilor. Acestia fabrica masini care au doar un sasiu tubular, o caroserie de carbon si un motor aruncat acolo unde trebuie, cat sa ai niste performante demne de invidat. Printre acestia se numara si Reynard, cu al sau model Inverter, o masina care pana acum era numai de curse. Acum devenit omologata de strada.
Trimite unui prieten

Producatorul englez de masini de curse, Reynard, a anuntat ca modelul sau Inverter este acum legal pentru strada. Ca si Caterham, acest producator si-a facut masinile conforme cu legislatia, astfel incat cumparatorul sa se bucure de masina sa nu numai pe pista ci si pe soselele publice.

Reynard Inverter, de la masina de curse, la masina de strada

Inverter este o masina foarte usoara, care are numai 445 de kg, mai exact 4 roti, un volan si un motor. Dar ce motor?! La alegere, fie unul de Honda Fireblade, de 1000 cmc si 180 de cp, fie de Hayabusa 1340 cmc si 200 de cp. Da, vorbim de motoare de motocicleta!

Reynard Inverter, de la masina de curse, la masina de strada

Insa masina de curse pentru strada nu este ieftina deloc. Aceasta incepe de la 35.000 de lire sterline, adica... cam cat un BMW X5 nou-nout, sau un Mitsubishi EVO X. Insa Reynard promite ca senzatiile de la bordul lui Inverter nu pot fi egalate, la fel si performantele - sub 3 secunde acceleratia de la 0 la 100 km/h.

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (5) Poze Reynard Inverter, de la masina de curse, la masina de strada
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 13 August 2010