Se da prin zapada ca si cand ar fi asfalt. De asta quattro e cel mai tare sistem de tractiune integrala

Se da prin zapada ca si cand ar fi asfalt. De asta quattro e cel mai tare sistem de tractiune integrala
  • Audi a lansat un nou RS4 la sfarsitul anului trecut
  • Modelul german ofera un motor V6 de 450 CP
  • A fost montata in premiera o automata cu opt rapoarte
Distribuie pe Facebook

"Blocat" nu este un cuvant pe care sa il gasesti in vocabularul noului Audi RS4 Avant. Multumita sistemului de tractiune integrala quattro, break-ul companiei germane iese din orice situatie dificila. Inclusiv zapada.

Cea mai noua generatie a modelului Audi RS4 Avant a debutat oficial la sfarsitul anului trecut si, asemeni originalului, ofera o motorizare V6 bi-turbo. Montata inclusiv sub capota unor automobile precum Porsche Panamera 4S sau Cayenne S, unitatea de 2.9 litri dezvolta in cazul de fata o putere maxima de 450 CP.

O alta supriza majora o reprezinta cutia de viteze, o automata in opt rapoarte oferita in premiera absoluta. Pachetul tehnic este completat intr-un final de legendarul sistem de tractiune integrala quattro, care promite sa scoata break-ul german de inalta performanta din cele mai dificile situatie - inclusiv zapada.

In aceasta configuratie, noul Audi RS4 Avant reuseste sa accelereze de la 0 la 100 km/h in aproximativ 4.1 secunde, in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 250 sau 280 km/h, in functie optiunile bifate de clienti. Nu capabilitatile pe asfalt au fost insa luate in calcul la realizarea urmatorului material video.

Daca mai conteaza, cea mai recenta generatie a break-ului german de inalta performanta concureaza impotriva unor automobile precum BMW M3 si Mercedes C63 AMG. Preturile pornesc de la 79.800 de euro, iar dotarea standard este extrem de bogata, cu faruri LED, jante pe 19 inch, tapiterie din piele si alcantara etc.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 12 Februarie 2018