Sin R1, o noua masina de curse pentru strada

Sin R1, o noua masina de curse pentru strada
  • Sin R1 a fost dezvoltat ca o colaborare intre Sin Cars si ProFormance Metals
  • Bolidul este propulsat de un motor V8 de 6.2 litri si circa 450 de cai putere
  • Acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in mai putin de cinci secunde
Trimite unui prieten

Festivalul International Autosport, care se desfasoara zilele acestea in Marea Britanie, a adus in atentia publicului un nou supercar destinat condusului de zi cu zi. Sin R1 este opera unei companii nemtesti care se lauda ca il va scoate pe piata in primavara acestui an.

Deocamdata, vorbim doar de un supercar exotic dezvaluit publicului zilele acestea, insa producatorul spune ca masina va ajunge pe piata la un pret de peste 70.000 de euro (60.000 de lire sterline).

Sin R1 a fost dezvoltat ca o colaborare intre nemtii de la Sin Cars si furnizorul britanic ProFormance Metals. Bolidul este propulsat de un motor imens V8 de 6.2 litri, luat de la Chevrolet, capabil sa dezvolte 450 de cai putere. Acesta este si motivul pentru care R1 se lauda cu o viteza maxima de 300 de km/h si o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in mai putin de cinci secunde.

Sin R1 de strada

Automobilul are jante de 19 inchi, discuri de frana ultra performante si un rezervor de combustibil configurat in stilul celui de Formula 1, aprobat de Federatia Internationala de Automobilism.

Trebuie mentionat ca noul Sin R1 este de fapt o versiune de strada a mult mai puternicului bolid prezentat anul trecut la Festivalul Vitezei de la Goodwood de aceeasi firma germana. Ca si versiunea de curse, actualul Sin R1 are o caroserie din materiale usoare, cum este fibra de carbon.

In forma finala, cel mai probabil, modelul va utiliza un sasiu tubular, imbracat intr-o structura de fibra de carbon. Compania producatoare spune ca versiunea de sosea va fi mai grea cu aproximativ 240 de kg decat "sora geamana" de curse, avand o masa totala de 1.200 de kg.

Sin R1 de strada

Noul Sin R1 va fi asamblat atat in Germania, cat si in Marea Britanie, acolo unde nemtii cauta deja sa achizitioneze teren pentru a construi o fabrica si un circuit de teste.

"Ne vom folosi de lectiile invatate la dezvoltarea masinii de curse pentru a putea produce versiunea de sosea. Ideea noastra nu este de a realiza un hypercar, vrem o masina care este bine balansata si care sta bine la viraje si la viteze mari. Acest lucru poate fi facut numai utilizand tehnologia unei masini de curse", a declarat CEO-ul companiei, Rosen Daskalov.

Sin R1 de strada

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 10 Ianuarie 2014