Sin R1, un Supercar german de care nu ai auzit cu siguranta

  • Sin R1 este prima masina de strada a producatorului
  • Sub capota are un motor de Corvette pozitionat central
  • R1 atinge peste 320 km/h
Distribuie pe Facebook

Am vazut la Goodwood o masina ceva mai ciudata, de care nu mai auzisem pana atunci. Insa ulterior m-am informat si mi-am dat seama ca e vorba de germanul Sin R1, un mic producator privat specializat pe masini de curse.

La Goodwood Festival of Speed, unde a fost si 4Tuning prezent, publicul a admirat in cadrul paradei realizate de MICHELIN Supercars, o masina alba, cu linii agresive, care nu corespundea niciunei descrieri conventionale. Era vorba de R1, modelul firmei Sin, o companie din Germania cu sediul in Munchen, specializata pe fabricarea de kit-cars pentru circuit. Se pare ca incepand cu 2013, acesti germani au inceput sa se specializeze si pe fabricarea de masini pentru strada, destinate unui public exclusivist.

Sin R1Sin R1

R1 a fost insa dezvaluit in ianuarie anul curent la evenimentul Autosport, dar de atunci a fost cam absent din peisaj. Masina este construita in jurul unui sasiu tubular si are o celula de carbon ce protejeaza pasagerii. Greutatea este de numai 1200 kg. Amplasat central, motorul care impinge masina la peste 320 km/h este un LS3 produs de General Motors, un V8 de 6.2 litri ce produce 525 cp. Acesta angreneaza doar rotile spate prin intermediul unei transmisii manuale in 6 trepte fabricata de Graziano.

Sin R1Sin R1Sin R1

Conform datelor oficiale puse la dispozitie de germani, R1 prinde 100 km/h in sub 3 secunde si atinge peste 320 km/h. Franele sunt unele aftermarket marca AP Racing, cu etriere uriase de 362 mm fata/spate, o coloana de directie din titan si jante pe 19 inch incaltate cu pneuri MICHELIN 263/35 pe fata si 325/30 pe spate. Sin a mai mentionat ca isi doreste ca R1 sa fie disponibil atat in varianta pentru strada, cat si in cea strict pentru circuit. Despre pret, momentan, silentio-stampa.

Distribuie pe Facebook
mai multe