Versiunea de inalta performanta a noului Audi A8 ar putea ascunde sub capota un motor Porsche

Versiunea de inalta performanta a noului Audi A8 ar putea ascunde sub capota un motor Porsche
  • Noul Audi S8 ar putea gazdui sub capota un motor Porsche
  • Unitatea va avea ca sursa de provenienta modelul Panamera Turbo
  • Presa mai anunta ca locul lui S8 Plus va fi luat de S8 E-Tron
Distribuie pe Facebook

Chiar daca au trecut numai doua zile de la premiera mondiala a noului Audi A8, presa auto din Marea Britanie a inceput deja sa discute despre viitoarea de inalta performanta S8.

Audi a prezentat la inceputul acestei saptamani cea de-a patra generatie a limuzinei A8, o masina care impresioneaza mai degraba prin tehnologiile oferite decat prin design sau motorizari.

Situatia s-ar putea schimba insa odata cu aparitia versiunii de inalta performanta S8, despre care presa din Marea Britanie sustine ca va ascunde sub capota un propulsor de provenienta Porsche.

In cazul in care zvonurile se vor adeveri, automobilul german ii va calca pe urme modelului D3, pe care compania din Ingolstadt l-a echipat cu unitatea V10 a celebrului Lamborghini Gallardo.

Revenind asupra viitorului Audi S8, acesta ar putea prelua motorizarea V8 bi-turbo de patru litri si 550 cai putere, ce impinge noul Porsche Panamera Turbo pana la o viteza de 306 kilometri pe ora.

Ulterior, compania din Ingolstadt va completa familia A8 cu o a doua versiune de inalta performanta, botezata S8 E-Tron si menita sa inlocuiasca actualul varf de gama S8 Plus.

Potrivit presei din Marea Britanie, acest model ar urma sa preia sistemul de propulsie hibrid folosit de Panamera Turbo E-Hybrid pentru a sprinta de la 0 la 100 kilometri pe ora in doar 3.4 secunde.

Jurnalistii britanici mai scriu, de asemenea, ca unitatile anterior mentionate vor ajunge in compartimentul motor al noilor Audi S8 / Audi S8 E-Tron cu mai putini cai putere decat in cazul limuzinei Porsche.

La acest moment, oficialii companiei din Ingolstadt au confirmat pentru nava lor amiral un total de sase motorizari, printre care se numara si faimosul W12 cu a sa capacitate cilindrica de sase litri.

Clientii automobilului german vor mai avea de ales intre doua propulsoare V6, doua unitati V8 si, nu in ultimul rand, un sistem hibrid care combina un motor electric cu un benzinar V6 TFSI.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 12 Iulie 2017