420 WHP turbati: Opel Astra by Andrei

420 WHP turbati: Opel Astra by Andrei
Mai intai a fost un Opel Astra H in 5 usi, foarte aspectuos si plin de muzica. Dupa, a urmat tot un Opel, dar de aceasta data un H OPC de 240 CP pe care ... de fapt, e prea mult de povestit intr-un singur paragraf. Cert e ca Andrei l-a adus la 420 WHP si nu are de gand sa se opreasca.
Distribuie pe Facebook

Dupa cum spuneam, dupa ce a luat masina, brusc nu-i mai ajungeau cei 240 CP initiali. Andrei a hotarat, deci, sa monteze o supapa HKS SSQV, un set complet de furtune siliconice SAMCO si un kit de admisie Apolo K&N. Dupa cum era de asteptat, a urmat apoi o evacuare cu downpipe Borla, plus o mini-resoftare.

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


Rezultatul a fost unul mai mult decat apreciat, dar, cum se stie, o fericire nu dureaza mult. In acest caz, doua zile. Din cauza softului instalat, motorul s-a spart pe autostrada. Bucurii maxime, asadar.

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


Dupa dezamagirile de pe plaiurile mioritice, Andrei s-a orientat catre tunerii straini. Un mail la V-Max si Stage 400 CP fusese programat. Pentru ca simtea cum nerabdarea ii pompeaza in vene si in ciuda sfaturilor parintilor si iubitei-viitoare sotie, a cerut ca motorul sa fie adus in Romania, sa il asambleze impreuna cu un prieten. Neinspirata alegere.

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


Masina nu functiona de nicio culoare cum trebuia, fapt pentru care a urmat o noua "excursie" la V-Max, in Germania, pentru un reglaj ca la carte. Acolo, concluzii morbide: masina fusese asamblata incorect, trebuia sa ramana pentru reparatii.

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


Doar un drum inapoi in Romania l-a convins pe Andrei ca nu exista alternative, deci a facut cale intoarsa la cei de la V-Max. Acolo Opelul Astra H OPC a atins pragul de 420 Whp, adica Final Stage. Doua luni si jumatate a durat asteptarea, dar nu poate nimeni contesta ca nu a meritat.

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


In prezent, masina se bucura de bloc motor si chiuloasa customizate, pistoane forjate low compression Woessner cu cap ceramic, biele Arrow din titam si bloturi ARP2000, cuzineti biele si cuzineti arbore Race, arbore tratat, supape si arcuri supape Racing, cutia de viteze 6 rapoarte M32, timonerie, short shift H, ambreiaj sport cu disc stea ceramic, placa presiune Heavy Duty si volanta aluminiu single mass usurata, compensatori hidraulici Racing, axe cu came Agressive H, pompa apa si ulei debit marit, sistem de alimentare Race - injectoare 650cc, regulator de presiune reglabil cu rampa de alimentare canale marite, plus pompa benzina 400l/h, bujii Bosch F5DP0R (gap 0.4) si bobine Race, distributie Heavy Duty si garnituri motor - kit complet! Race tital.

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


Diferentialul de la autoblocant este Quaife, iar masina a mai primit galerie admisie, clapeta acceleratie si bore plenum Race, traseu admisie marit 70mm, Map sensor 3 bari, turbo GT30, serpisori, evacuare completa 76 mm Remus custom made - intermediara Dual Valve, catalizator 100cpi, finala Power Race), kit de admisie DBilas Dynaik, traseu admisie marit 80 mm - debitmetru turbo, intercooler kit 16L cu termocuple schimbate, si termostat apa Race Open 82 grade.

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


Intreaga instalatie electrica a fost schimbata si, mai mult de atat, au fost montate urmatoarele: radiator ulei (pe apa) si extra cooler ulei (pe aer), protectie termica a traseului de admisie si a galeriei de evacuare, ECU schimbat, iar actionarea preferentiala a modalitatii de lucru a suspensiilor, coloanei de directie si regimului de franare si acceleratie a devenit un "must".

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


Cat priveste caroseria, aceasta a fost intarita si resudata, iar in fata si spate si-a facut aparitia un set de bari de rigidizare Wiechers. Si pentru ca rezultatul trebuia sa fie si "final" si din considerentul estetic, masina a primit pleoape fata/spate Lumma, grila fata Lumma, LED-uri si xenoane de 8000K Performance, plus jante OZ Ultraleggera HLT de 19'' in combinatie cu anvelope Pirelli P0 Nero, suspensie H7R Performance Center (35 mm si reglabila pe duritate), distantieri roti 5 mm, frana fata/spate Brembo Grooved 322 fata si 292 spate. Placutele de frana sunt EBC Yellow Stuff, conducte si furtunase de frana Goodridge.

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


La interior, scaunele Recaro Pole Position au usurat in mod substantial greutatea masinii. In plus, Andrei a optat pentru 8 ceasuri de monitorizare - presiune turbo si ulei, temperatura apa, ulei si evacuare, presiune rampa alimentare, voltajul pompei de benzina si AFR), perfect shift, APEXI Boost Controler si Monitorizare&Work Dash Hawk Exterior&Performance.

20 WHP turbati: Opel Astra by Andrei


Planuri de viitor? Nici nu incape indoiala! Andrei planuieste un Ultimate Stage pentru vara aceasta, 650-700WHP cu un motor nou la bord. Ca la multi altii, ne plac extremele, iar performanta atinsa de Andrei cu al sau Opel Astra dau peste cap orice calcule cat priveste ambitia si devotamentul in directia tuning. Si al sau, dar si al "finantatorului", tatal sau. Felicitari, Andrei!

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (28) Poze Opel Astra by Andrei
mai multe
Publicat în categoria: Masini tunate din Romania DATA PUBLICĂRII: 18 Ianuarie 2010