Audi R-TT - Diavolul se imbraca de la MTM
Lucrurile s-au complicat si mai mult cand si-a gasit noul proprietar. Nu s-au inteles la inceput de nicio culoare: unui vroia sa tina acul numai pe rosu, iar altul incerca sa-l mai domoleasca, mai ales pe drumurile din Romania. Pana la urma, s-a lasat cu o intelegere scrisa. Alin si-al sau Red Devil au semnat pe hartie ca se vor "da" numai cand e cazul si cu cine se cuvine.
R-TT-ul de fata a fost masina oficiala a celor de la MTM si, ca dovada, are multe incarcatura istorica, chiar daca s-a nascut in 2007. Zeci de teste pe dyno si pe circuit, un roman intreg cu documentatie si multe aparitii in revistele si pe posturile tv internationale.
Specialistii de la MTM au pus bestia pe cai mari. Puterea rezultata ar putea sa te stranga la un moment dat mai ceva ca o camasa de forta, dar cui ii pasa, cat timp o ai la picioare? Sub capota se agita un motor de 2.0 Turbo FSI de 313 CP, atinsi la o turatie de 6150 RPM, in timp ce cuplul maxim de 395 Nm e inregistrat la 3200 RPM. In functie de suprafata si aderenta, Red Devil R-TT poate face sprintul 0-100km/h cat ai zice "drace!", undeva intre 5,3s si 6,0s. Nu vorbim urat, ci doar ne imaginat senzatia traita de sofer cand calca pedala pana la 273 km/h, viteza maxima a proscrisului. Pe circuitul de la Hockenheim, R-TT MTM a scos un timp de 1:16, 7 pe tura.
"Da' ce-l face, dom'le, asa rau?", ar intreba unii. Cam totul. In primul rand, si-a rotunjit stock-ul cu 113 CP si 115 Nm, castigati preponderent din modificarile aduse motorului. Sistemul de evacuare, injectoarele high flow, rampa de injectoare, downpipe-ul, intercooler-ul, filtrul, supapa de recirculare (DV), turbina noua si mai mare sunt elementele principale care ii permit lui Red Devil sa maraie la altii, fara sa-i fie teama de o eventuala infrangere.
Unele masini s-ar opri aici, dar cei de la MTM au mers mai departe cu schimbarile in bine pentru a-l face pe Red Devil R-TT mai rau: diferential blocabil, evacuare MTM din inox cu patru tevi de 89 mm si suspensie KW V3 reglabila ca duritate si cursa. Desigur, Red DEvil sta bine la capitolul Putere, dar mai trebuie sa si opreasca in conditii de siguranta. Sistemul de franare este unul Brembo, cu discuri de 380 mm X 34 mm pe fata, tocmai bun pentru a garanta o distanta de franare 100 - 0 km/h de 37,8 m.
Cuprinsi de febra motorului, uitaram de exterior. De parca asa e mai frumos, am lasat cireasa de pe prajitura sa astepte si acum o impartim frateste. Cand aud "Prada", domnisoarele zambesc elegant si isi pregatesc cardul de larg consum. Barbatii prefera sa se exteriorizeze. Adica sa isi puna un kit exterior la masina. Bun si asa, o demonstreaza si R-TT-ul Red Devil, care a primit un costum pretentios, numit MTM r8 Optic.
Un asemenea accesoriu vestimentar te obliga si la niste pantofi cizelati, ca urmare Red Devil a primit un set de jante cucuiete ET 50 MTM Bimoto - Titan Polished de 8,5 X 19 inci, ca sa nu-l stranga la alergare si cauciucuri Continental SportContact3.
Plictisit de atentia acordata, demonul decide sa ne arate interiorul si-apoi sa-si vada de-ale lui. Aici, Alin a ales sa urmeze o linie simplista, fara exagerari: scaune sport incalzite, combinatie de tapiserie din piele Nappa-Alcantara, volan sport cu trei spite imbracat in piele, Xenon Plus, sistem de monitorizare a presiunii din pneuri si cruise control. In sprijinul comunicatiei la bord, s-a mai adaugat si un modul bluetooth. CD Changer-ul, sistemul BOSE Surround si head unit-ul Audi Concert se ocupa cu muzica, pe care o poti asculta doar dupa ce te-ai plictisit de sunetul superb al motorului.
Se vede treaba ca Red Devil R-TT de la MTM nu sta degeaba. "Lista neagra" a "victimelor" sale cuprinde nume mari ale soselei, ca BMW 335i, BMW M3 (E46), Audi S3, Porsche Carrera 996 sau Mitsubishi Evo IX, intrecute, ce-i drept, din mers, dupa cum spune Alin.
Pe final, Diavolul Rosu Audi R-TT ne-a spus c-ar vrea sa ne mai vada, dar nu oricum, ci doar daca aducem si doua-trei fete frumoase care sa-i tine de urat pe parcursul sedintei foto. Dupa ce a aparaut in atatea ipostaze, s-a obisnuit cu viata de vedeta si vrea sa debuteze si-n muzica, la un concurs de "ambalat" motoare si scrasnete de roti.
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Ford s-max 2.0 2011 6200 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw passat gmo 2017 11900 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Kia carens euro 5b 2015 7950 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €