Cameleon Power: BMW E30 Cabrio by Dan

Cameleon Power: BMW E30 Cabrio by Dan
Vara. Ziua se lungeste, noaptea isi pierde din autoritate. Prilej numai bun pentru cameleoni sa-si faca de cap. Ultimul cu care ne-am intalnit vine chiar de pe meleaguri clujene. Specia E30 Cabrio care, peste toate, se lauda si cu un tuning ca la carte. Totul din initiativa lui Dan, bineinteles.
Distribuie pe Facebook

Masina a fost achizitionata in anul 2008 din Germania. A venit la pachet cu un motor de 1.8l - "Am profitat de perioada cat a fost taxa mica", se amuza astazi Dan. E drept, o astfel de ocazie nu apare cu una cu doua, mai ales cand e vorba de masini, preferinte, gusturi, situatii socio-economice si feeling-uri de moment.

Cameleon Power: BMW E30 Cabrio by Dan

Initiativa de tuning a pornit ... spontan. "A fost ceva pe moment, am avut banii si am hotarat ca mai bine sa investesc in masina decat in altceva", explica Dan. Nici greutatile nu i-au putut sta in cale cand a fost vorba sa puna in practica strategia de tuning - "am avut oameni de incredere care au lucrat la masina, iar cand aveam nevoie de ceva se rezolva repede", isi aminteste el cu bucurie.

Cameleon Power: BMW E30 Cabrio by Dan

Doua luni a durat lucrul la masina. In primul rand, a fost realizat un transplant de "inima" - E30-ul Cabrio a primit in locul motorului original de 1.8l un 2.5l 24V, plus blocant, chiptuning si short shift. Iar lista de modificari nu se opreste aici. Dan a mai optat pentru un sistem de evacuare cu acceleratoare de gaze, o suspensie noua si discuri de frana ventilate fata/spate.

Cameleon Power: BMW E30 Cabrio by Dan

Cat priveste styling-ul exterior, Dan s-a orientat catre o vopsea cameleon, vopsea care a fost aplicata in Germania. Mai departe, masina a primit si un set de ceasuri de bord plasma, un volan nou, kit xenon, un set de faruri Angel Eyes si stopuri noi.

Cameleon Power: BMW E30 Cabrio by Dan

Desi momentan factorii "buget" si "timp" nu zambesc tocmai prietenos in directia tuningului, Dan se concentreaza intens pe tot ceea ce priveste clubul Custom Crew. Ce va fi mai tarziu, vom afla chiar de la posesorul uneia din cele mai extravagante prezente de la King of Europe Cluj-Napoca 2010, unde E30-ul Cabrio a si obtinut Premiul pentru Best Paint. 

Cameleon Power: BMW E30 Cabrio by Dan

Urmatorul proiect, de la zero? Tot ce e posibil. "Tot un BMW, dar un E36 Cabrio cu motor de M3. Sau un Nissan Skyline pentru drift. Totul depinde daca gasesc omul potrivit pentru E30-ul actual", detaliaza Dan. Incheiem, deci, cu ganduri pozitive episodul de astazi. Si ii dorim lui Dan experiente cel putin la fel de "cameleonice" cat priveste viitorul, indiferent de calea pe care o va alege, tuning sau drift.

Cameleon Power: BMW E30 Cabrio by Dan

Credit foto: Gabi Tomescu, Andrei Chirvas, Catalin Oprea

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!


Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (30) Poze Cameleon Power: BMW E30 Cabrio by Dan
mai multe