Nissan 300zx by Laurentiu - Pasiune pentru supercaruri? DA!

La baza un Nissan 300zx Z32 1991, short wheel base, twin turbo, manual, 288 cai putere in forma standard, masina a suferit importante modificari de-a lungul celor sapte luni in care Laurentiu si-a propus sa-si implineasca visul de-o viata - sa-si transforme masina intr-un supercar! Asadar, partea de exterior a trecut in plan secundar, iar sub capota lucrurile au inceput sa capete contur ...

Pentru inceput, Laurentiu a achizitionat un motor nou. Mai exact, unul importat din Japonia, pe care l-a desfacut, montat, demontat si upgradat dupa bunul plac, dar nescapand in vedere scopul final: putere, putere si iar putere! Asadar, in scena au aparut ECU HKS-ul aftermarket, admisia twin cone Nismo, axe cu came, Supraalimentat cu 2 injectoare extra, tevi admisie custom (aliaj aluminiu), galeria de admisie (modificata pentru a echilibra distributia cantitatii de aer catre fiecare piston ) si ... lista nu se opreste nicidecum aici.
Laurentiu a mai optat si pentru un ambreiaj dublu disc HKS, radiator de ulei Nismo, 2 intercoolere HKS, radiator Nismo, bujii NGK iridium ( grad caldura 7 ), Suspensie HKS complet reglabila, Frane Fata Brembo (si 330 spate ) si jante Gulf Racing Dip Dish (din Arabia Saudita) din aliaj 18''/245/40 fata si 18''/275/40 spate.
Mai mult de atat, au fost montate si un Wastegate , un controler de injectie suplimentar de la HKS, la acestea adaugandu-se, bineinteles, o harta Racing pentru ECU tunata in Londra. Rezultatul? De la 288 la 466 CP cat ai zice ... Nissan 300zx!
Nu s-a pierdut din vedere nici aspectul estetic. Estetic cat priveste normele racing, bineinteles. Nissan-ul lui Laurentiu a primit cu ocazia upgrade-ului pe partea tehnica un Roll Cage Nissan OEM, scaune Recaro, centuri de siguranta aftermarket cu prindere in 3 puncte, volan MOMO, pedale Impulse, turometru shift lap aftermarket Apexi, ceasuri boost, turbo si ulei de la Greddy, ceas temperatura gaze Custom, digital display temperatura apa Greddy, plus un ceas presiune ulei Rebic. Te-ai pierdut in detalii? Nu-i nimic, mai ia o gura de aer, odiseea continua!
Laurentiu a bifat la exterior spoilerul fata Bomex, pragurile originale Nissan OEM, difuzorul din fibra de carbon si spoilerul spate complet customizat.
Nu puteau lipsi din decor nici evacuarea din inox 5zigen, kitul xenon si stopurile provenite de la acelasi model, dar de productie '99.
Perfectiunea sta in detalii. Iar Laurentiu a demonstrat ca, indiferent de circumstante, detaliile fac diferenta. Si, desigur, ne-a deschis apetitul pentru supercaruri!
IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro sau completeaza formularul de AICI ! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!


