Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy

Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy
La prima vedere pare imposibil si, la drept vorbind, doar putini au reusit o transformare radicala a masinii. Atat de radicala incat, dupa o operatia estetica si una pe cord deschis, un Kadett 1.8 C18NZ a devenit astazi un mandru GSI de 140 CP. Robert este fericitul proprietar, iar astazi le vom afla povestea!
Distribuie pe Facebook

A facut scoala de soferi pe un 2.0 8V C20NE - de fapt, tot un GSi "homemade", iar acest lucru combinat cu faptul ca avea o pasiune nebuna pentru GSi-urile de la curse a dus la achizitionarea primului Kadett. Apoi al celui de-al doilea, proiect dus in prezent pana la stadiul de GSi. Mai concret, obiectul de studiu al zilei de astazi.

Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy


Pentru ca Kadett-ul ofera, in general,  o gama foaaarte variata de modificari - din toate punctele de vedere!, Robert nu a stat prea mult pe ganduri, iar in scurt timp masina era de nerecunoscut.

Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy


Optiunile din fabrica se limitau la ABS, servo directie - ulterior a renuntat la ea pentru a spori performantele motorului, interior din piele, oglinzi electrice incalzite si faruri electrice. 

Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy


Dupa o munca titanica, multe ore petrecute in garaj, demontari si remontari, actualul GSi derivat dintr-un simplu 1.8 C18NZ de 90 CP se bucura de un motor 2.0 8V, pistoane customizate, axa cu came 276 si chiuloasa modificata complet. Robert a ajutat C18NZ-ul sa-si depaseasca conditia si prin montarea unei admisii marite, a unor injectoare 100% customizate, plua evacuare custom cu serpi Sebring 4-1, filtru de aer sport, supapa de presiune in rampa custom, fise Magnecor si bujii NGK.

Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy


Destul de impresionant, am spune, mai ales pentru ca nu s-a oprit aici. Daca "putere" a fost cuvantul de ordine, masina a mai primit pompa de benzina de 4.2 bar, volanta customizata, cutie de viteze custom (scurta), radiator mai mare si 2 electroventilatoare, suspensie sport Jamex 60-60, amortizoare Koni fata/spate si discuri de frana ATE Power Disc cu placute Ferrodo Racing.

Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy


Abia dupa ce a dus la bun sfarsit modificarile de ordin tehnic Robert a putut rasufla usurat. Suficient timp cat sa puna la cale strategia pentru tuningul exterior.

Pentru un efect maxim, GSi-ul a primit un kit Matting (buza fata/spate, eleron si bad boy look), iar pentru a proteja caroseria foarte fragila, putin rezistenta la socuri, Robert a optat pentru bare de rigidizare Wiechers.

Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy


Cat priveste interiorul, s-a renuntat la toate elementele care nu-si gaseau locul - bancheta spate, torpedo, ornamente din plastic, etc, iar scaunele din fata au fost inlocuite cu unele mult mai usoare, tip scoica. De asemenea, in dotari intra acum pedale Sparco, volan MOMO, short shift, ceasuri suplimentare si un turometru cu shift light de la Raid HP.

Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy


Potrivit dezvaluirilor facute de Robert, masina atinge 100 km/h in doar 7.02 secunde. Un lucru chiar laudabil pentru un GSi derivat dintr-un Kadett C18NZ. Ca planuri de viitor, Robert - Droopy, pentru prietenii de pe forum, se gandeste la un C20LEt.

Totul sau nimic: Kadett GSi by Droopy


Dat fiind contextul actual, suntem mai mult decat curiosi in ce il va transforma - poate un MIG-U1? Oricare ar fi planurile lui, Robert a infaptuit un lucru grozav cu GSi-ul, motiv numai bun pentru a primi laudele si aprecierea noastra. Felicitari, Droopy!

Foto: Griffo

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (23) Poze Kadett GSi by Droopy
mai multe
Publicat în categoria: Masini tunate din Romania DATA PUBLICĂRII: 13 Ianuarie 2010