A vrut sa-si ia cel mai tare Grand Cherokee, dar Jeep nu-l vinde in Europa. A tunat versiunea SRT si nu-i pare rau

A vrut sa-si ia cel mai tare Grand Cherokee, dar Jeep nu-l vinde in Europa. A tunat versiunea SRT si nu-i pare rau
  • Nemtii au tunat Jeep-ul Grand Cherokee SRT
  • Puterea motorului a crescut cu circa 30%
  • Pregatesc alte doua Stage-uri
Distribuie pe Facebook

Un atelier de tuning din Germania a dezvoltat un pachet de tuning pentru Jeep-ul Grand Cherokee SRT. Puterea motorului V8 a crescut cu circa 30% si tunerul sustine ca nu se opreste pana nu ajunge la 1.000 de cai.

Dupa ce au dezvoltat modelele Challenger si Charger Hellcat, americanii de la Jeep s-au gandit cum ar fi sa "inghesuie" motorul HEMI V8 al acestora si sub capota SUV-ului Grand Cherokee. Nu le-a trebuit foarte mult timp de gandire pentru ca in scurt timp a debutat pe piata Grand Cherokee Trackhawk.

Jeep Grand Cherokee SRT by GME

Performantele unitatii de 6.2 litri sunt impresionante: 707 cai putere si 874 Nm cuplu, suficient pentru o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in doar 3.6 secunde. Din pacate insa, Jeep nu vinde aceasta versiune in Europa, chiar daca s-ar gasi cu siguranta clienti care sa o cumpere.

Jeep Grand Cherokee SRT by GME

Insa pana se va intampla asta, poti sa iti cumperi (daca nu ai deja) un Grand Cherokee SRT si sa-l dai pe mana nemtilor de la German Motors & Engineering (GME). Acestia, in colaborare cu americanii de la Edelbrock, tocmai au dezvoltat un pachet de tuning pentru acest model.

Jeep Grand Cherokee SRT by GME

Cu ajutorul unui compresor mecanic, a unui sistem de injectie mai performant si a unei resoftari ECU, propulsorul V8 de 6.4 litri dezvolta acum 620 de cai putere si 756 Nm cuplu. Tine minte ca versiunea SRT vine din fabrica cu 468 de cai putere.

Jeep Grand Cherokee SRT by GME

Compresorul cu capacitatea de 2.65 litri are certificat TUV si spun cei de la GME ca de racirea intregului sistem se ocupa un intercooler patentat de ei. Tot tunerul ofera si un sistem de evacuare custom, din otel inoxidabil, iar iesirile pot fi comandate chiar si din fibra de carbon.

Jeep Grand Cherokee SRT by GME

Pachetul include si un set de arcuri sport, care coboara puntea fata cu 15 milimetri si cea spate cu 30 de milimetri, iar partea buna este ca pot fi montate fara nicio problema pe amortizoarele Bilstein stock ale lui Grand Cherokee SRT. Nu puteau lipsi jantele forjate, cu diametrul de 22 de inch.

Jeep Grand Cherokee SRT by GME

Intreaga distractie te costa de la 98.900 de euro in sus, dar ai face bine sa mai astepti cateva luni pentru ca GME sustine ca vrea sa dezvolte inca doua Stage-uri ale pachetului, care sa urce puterea motorului la 850, respectiv 1.000 de cai putere.

Jeep Grand Cherokee SRT by GME

Jeep Grand Cherokee SRT by GME

Jeep Grand Cherokee SRT by GME

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Jeep Grand Cherokee SRT by GME
mai multe