Acesta este noul YENKO CAMARO. Un muscle car pur-sange cu 1.000 de cai putere sub capota
- Noul Yenko Camaro este disponibil in doua versiuni
- Productia este limitata la 25 de exemplare din fiecare
- Motorul V8 de 6.8 litri a fost modificat radical
Americanii de la Specialty Vehicle Engineering au publicat primele informatii si imagini cu noul Yenko Camaro. Versiunea de inalta performanta este bazata pe Camaro-ul model 2019 si este disponibila in doua configuratii de putere.
Chevrolet Camaro a debutat pentru prima data in 1966 cu un "handicap" in fata rivalilor de la Ford, Plymouth sau Dodge, din cauza unui decret intern dat de un oficial General Motors. Pe scurt, acesta interzicea oricarui model lansat de Chevrolet sa aiba un motor mai mare de 6.6 litri V8.
Insa Don Yenko, fost pilot de curse si pe atunci proprietar de showroom Chevrolet (Yenko Chevrolet), stia ca noul muscle car poate mai mult asa ca a comandat mai multe exemplare Camaro SS, carora le-a inlocuit motorul original cu un V8 de 7.0 litri imprumutat de la Chevrolet-ul Corvette. Asa a luat nastere legendarul Yenko Camaro.
Masinile din imagini sunt cele mai noi versiuni ale acestuia, bazate pe Camaro-ul model 2019 si disponibile in doua configuratii de putere: Stage 1 si Stage 2. Productia este limitata la 25 de exemplare din fiecare.
Yenko/SC Stage 1 Camaro vine cu o capota din fibra de carbon, jante cu diametrul de 20 de inch, covorase si praguri speciale, emblema sYc brodata pe tetierele scaunelor din fata si un motor V8 de 6.8 litri modificat.
Unitatea de propulsie are bloc din aluminiu, pistoane si vilbrochen forjat, chiulasa portata, compresor mecanic si un soft custom pentru ECU. Toate acestea fac ca puterea dezvoltata de motorul V8 sa ajunga la 846 de cai putere. Un Camaro SS standard are 385 de cai.
Stage 2-ul este identic din punct de vedere estetic, cu exceptia jantelor si emblemelor specifice cu inscriptia "1000HP". Pentru ca aceasta este puterea pe care o dezvolta propulsorul de 6.8 litri in cazul sau. Inginerii au ajuns la aceasta putere cu ajutorul unui compresor cu 20% mai mare decat cel disponibil pe Stage 1, o admisie mai performanta, un sistem de injectie si de evacuare imbunatatit si o setare mai agresiva pentru ECU.
Pe langa toate acestea, Yenko Camaro Stage 2 mai beneficiaza de suspensie sport, amortizoare Magnetic Ride Control, diferential cu alunecare limitata, scaune Recaro si un splitter pentru bara fata.
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Audi q5 quatro 2017 23800 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €