Americanii au terminat de tunat primul Corvette cu motor central din istorie: noul C8 este acum de nerecunoscut

Americanii au terminat de tunat primul Corvette cu motor central din istorie: noul C8 este acum de nerecunoscut
  • Americanii au terminat de tunat primul Corvette cu motor central din istorie
  • Noul C8 este acum de nerecunoscut
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un kit widebody, plus o suspensie adaptiva pe aer.

Se remarca in special prin spoilerele fata si spate restilizate pentru o doza maxima de agresivitate vizuala, oferite alaturi de prize supradimensionate de aer, respectiv un difuzor extrem de bine sculptat, insa adevarul este ca nici extensiile generoase destinate aripilor laterale, gazdele unor jante ADV.1 in combinatia 20×9.5 si 21×12, nu vor trece complet neobservate. Ba din contra, am putea spune si nu am gresi cu nimic.

Chevrolet Corvette C8 Widebody

Impresionanta reteta de la exterior cuprinde inclusiv un eleron proeminent pentru capota motorului, in timp ce eventualele modificari si upgradeuri operate la nivelul departamentului interior, de cealalta parte a portierelor, nu reprezinta, din pacate, decat un mister de proportii.

O alta mare necunoscuta consta in tratamentul aplicat V8-ului instalat central, cu o capacitate cilindrica de 6.2 litri si de un total 495 de cai atunci cand clientul opteaza pentru pachetul optional Z51 Performance, de unde si un sprint de la zero la 96 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 2.9 secunde, insa e bine de stiut ca din peisaj nu lipseste suspensia adaptiva pe aer. Daca mai trebuia spus, evident.

Chevrolet Corvette C8 Widebody

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (13) Poze Chevrolet Corvette C8 Widebody
mai multe