Arata atat de bine incat l-am putea deochea. In plus, acest Mercedes 600 SEL fabricat imediat dupa revolutie ofera acum un motor V12 de 7.6 litri

Arata atat de bine incat l-am putea deochea. In plus, acest Mercedes 600 SEL fabricat imediat dupa revolutie ofera acum un motor V12 de 7.6 litri
  • Arata atat de bine incat l-am putea deochea
  • In plus, acest Mercedes 600 SEL fabricat imediat dupa revolutie ofera acum un motor V12 de 7.6 litri
Distribuie pe Facebook

Modificat de curand - pe parcursul ultimelor luni - de specialistii celebrei companii americane de tuning Renntech, urmatorul exemplar se bucura inclusiv de scaune fata si spate individuale.

Se remarca in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, cu lista atractiilor principale culminand cu lungimea de peste cinci metri, insa adevarul este ca nici noile insertii de la nivelul pragurilor laterale sau evacuarea dubla nu vor trece complet neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune.

Purtand semnatura specialistilor celebrei companii americane de tuning Renntech, urmatorul Mercedes 600 SEL, cunoscut, mai nou, sub numele de S76R, pluseaza, la exterior, atat cu o prelungire proeminenta pentru spoilerul fata, cat si cu un eleron spate subtil, pe cand meniul de la interior debuteaza - oarecum inutil de mentionat - cu o tapiterie realizata din piele de culoare neagra.

RENNtech S76R

Odata ajunsi in cabina, pasagerii vor mai descoperi - totodata, si diferite accente de fibra de carbon, un plafon imbracat in Alcantara, cusaturi sub forma de carouri, dar si instalatie audio de inalta fidelitate. Nu lipsesc din peisaj, din contra, nici scaunele individuale cu reglare electrica ori conexiunea Bluetooth.

Fabricat in cursul anului 1992 si modificat de curand, respectivul automobil de lux a mai pregatit - spre bucuria imensa a consumatorilor de propulsoare uriase - si un V12 cu o capacitate cilindrica de 7.6 litri, cu 615 cai putere si 953 de Newton-Metri pe puntea spate, de unde si un 0 - 100 de kilometri pe ora, in cazul de fata, in putin peste cinci secunde, dupa cate se precizeaza.

Drept urmare, forta necesara franarii in siguranta este asigurata acum - extrem de surprinzator, de discuri de franare carbon-ceramice, livrate alaturi de un diametru de pana la 402 milimetri si etriere cu pana la sase pistoane. Alte detalii si elemente demne de enumerat cuprind inclusiv. suspensie adaptiva.

RENNtech S76R

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze RENNtech S76R
mai multe