Asa arata un Ferrari 250 GTO modern. Productie limitata la 10 exemplare si pret de cel mult 1 milion de euro

  • Ares Design readuce in lumina reflectoarelor legendarul 250 GTO
  • Productia limitata la doar 10 exemplare
  • Fiecare va costa cel putin 1 milion de euro
Distribuie pe Facebook

Carosierul italian Ares Design readuce la viata legendarul Ferrari 250 GTO cu o interpretare moderna care pleaca de la noul 812 Superfast. Productia va fi limitata la doar 10 exemplare iar fiecare va costa cel mult 1 milion de euro, potrivit fondatorului companiei.

Ares Design este o companie specializata pe masini/motociclete/ambarcatiuni facute la comanda, fondata in Italia in 2014 de catre fostul sef de la Lotus, Dany Bahar.

In urma cu aproape doua luni, carosierul publica primele imagini cu un prototip inspirat de celebrul De Tomaso Pantera, iar acum Bahar a anuntat un nou proiect care readuce in lumina reflectoarelor un alt model legendar.

Ferrari 250 GTO by Ares Design

Este vorba despre Ferrari 250 GTO, una dintre cele mai apreciate sportive ale brand-ului din Maranello si cea mai scumpa masina vanduta vreodata. Un exemplar cu pedigree a fost vandut anul acesta cu 48.4 milioane de dolari.

Ferrari 250 GTO by Ares Design

Revenind la interpretarea moderna gandita de Ares Design, aceasta are ca punct de plecare noul 812 Superfast sau F12 Berlinetta. Design-ul exterior va suferi cateva modificari, insa fondatorul companiei italiene sustine ca dimensiunile sunt identice cu modelul 250 GTO. Asa cum spuneam mai sus, productia va fi limitata la 10 exemplare iar fiecare va costa cel mult 1 milion de euro, inclusiv masina donatoare.

Ferrari 250 GTO by Ares Design

Indiferent ca vorbim de un 812 Superfast sau de un F12 Berlinetta, ambele modele au sub capota un propulsor V12 aspirat natural. In cazul primului vorbim de o unitate de 6.5 litri care livreaza puntii spate 800 de cai putere, iar in cazul celui de-al doilea avem un agregat de 6.3 litri capabil de 740 de cai putere.

Ferrari 250 GTO by Ares Design

Originalul 250 GTO ascundea sub capota un propulsor V12 de 3.0 litri, care nu era nici pe departe atat de puternic ca si aceasta versiune moderna. Motorul dezvolta 300 de cai putere si 294 Nm cuplu la 5.500 de rotatii pe minut. Desigur, pentru anii '60 era destul de mult.

Ferrari 250 GTO by Ares Design

"Este o dovada a ceea ce pot face designerii nostri. Daca ai de gand sa redesenezi o masina ca 250 GTO iti trebuie talent si mult curaj, pentru ca fiecare detaliu va fi criticat. Dar cred ca dimensiunile acestei masini sunt perfecte," a explicat fondatorul Ares Design care a tinut deasemenea sa precizeze ca aceasta este "o interpretare moderna, nu o copie."

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Ferrari 250 GTO by Ares Design
mai multe