Audi-ul cu care niciun BMW sau Mercedes nu indrazneste sa se puna. Are 770 de cai sub capota si face suta in doar 2.7 secunde

Audi-ul cu care niciun BMW sau Mercedes nu indrazneste sa se puna. Are 770 de cai sub capota si face suta in doar 2.7 secunde
  • Audi-ul cu care niciun BMW sau Mercedes nu indrazneste sa se puna
  • Are 770 de cai sub capota si face suta in doar 2.7 secunde
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua cu o viteza maxima demna de-un Ferrari ori Lamborghini: circa 345 de kilometri pe ora. Suna bine, nu-i asa?

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de sase ani si trecut relativ recent - in ultima parte a lui 2019, printr-un facelift major, actualul Audi A5 se vinde, zilele acestea, in diferite savori si configuratii. Printre optiunile puse de concurentul duo-ului compus din BMW Seria 4 si Mercedes la dispozitia cumparatorilor se regaseste - oarecum inutil de adaugat, si o varianta RS5 Coupe, livrata alaturi de un propulsor in sase cilindri, cu doua turbine.

Disponibila la preturi incepand de la aproximativ 87.500 de euro - presupunand ca vine vorba cumva despre piata auto din Germania, impresionanta masina animata de un benzinar cu o capacitate de 2.9 litri se mai poate lauda, printre altele, si cu o putere de 450 CP. Astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de 3.9 secunde, dupa cate au anuntat anterior oficialii producatorului din Ingolstadt.

Insuficient, si-a spus posesorul unui RS5 Coupe de pe teritoriul Poloniei, respectivul proprietar optand - mai mult ori mai putin surprinzator, pentru un Stage 3 semnat de o companie pe nume GregorTuning. In urma tratamentului suferit - ce cuprinde inclusiv interne forjate si injectie cu apa / metanol, motorul V6 bi-turbo de 2.894 de centimetri cubi ar trebui sa livreze acum rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 770 de cai putere - dupa cate ni se spune.

Asa se face ca sportiva asamblata relativ recent - in cursul anului 2019, reuseste sa faca suta, mai nou, intr-un timp demn de un Bugatti Veyron: numai 2.7 secunde. Cu seria vestilor bune continuand cu un sprint de la 100 la 200 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, in 5.07 secunde, cu un sfert de mila parcurs in zece secunde, cu o viteza maxima de 345 de kilometri pe ora si, totodata, cu jante ultra usoare semnate de specialistii Motec, comandate intr-un diametru de 19 inch.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 1 Noiembrie 2022