Bate un Lamborghini la capitolul putere, dar proprietarul vrea un nou tuning. Ce urmeaza pentru aceasta Honda Civic Type R

Bate un Lamborghini la capitolul putere, dar proprietarul vrea un nou tuning. Ce urmeaza pentru aceasta Honda Civic Type R
  • Aceasta Honda are mai multi cai putere chiar si decat un Lambo
  • Masina japoneza ascunde sub capota peste 765 de cai putere
  • Urmeaza o noua serie de modificari si alte surprize majore
Distribuie pe Facebook

Echipat cu un propulsor V12 de 6.5 litri si 740 de cai putere, actualul Aventador S ocupa primul loc in topul celor mai potente Lamborghini-uri ale momentului. Si cu toate acestea, supercarul italianeilor este eclipsat la acest capitol de catre o... Honda Civic Type R.

Nu vorbim insa nici pe departe despre o Honda Civic Type R oarecare, urmatoarea masina primind o lista cu modificari probabil mai lunga decat intreaga brosura oficiala a masinii japoneze.

Pachetul pentru care s-a optat in cazul de fata debuteaza cu motorizarea reconstruita cu interne forjate si, totodata, supraalimentata cu o turbina Garrett GTX3582r pentru un maximum de performanta.

Asa se face ca numarul cailor putere a explodat practic, tuningul pus la punct de compania britanica TDi North fiind sinonim cu un total de peste 765 CP - acompaniati pe front de 694 Nm.

Timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h sau valoarea din dreptul vitezei de top sunt elemente care raman, cel putin pentru moment, un mare mister, drept pentru care trecem mai departe.

Si precizam ca aceasta Honda Civic Type R a mai primit de-a lungul timpului si alte bunatati, precum o noua pompa de carburant, un ambreiaj Stage 4 si diferential cu alunecare limitata de la Wavetrac.

La randul lui, sistemul de franare al masinii japoneze a suferit numeroase imbunatatiri si lucreaza acum alaturi de discuri cu diametrul de pana la 328 de milimetri, plus etriere cu patru pistoane.

Din punct de vedere estetic, spoilerul fata in stil Mugen, capota ventilata a motorului si grila... lipsa a radiatorului se numara printre principalele atractii ale caroseriei in numai trei portiere.

Tot la nivelul departamentului exterior putem nota si flaps-urile frontale sau difuzorul posterior de aer, jantele din aliaj pe 17 inch - combinate cu o suspensie de tip coilover, punand capat tratamentului in cauza.

Meniul propriu-zis continua insa si cu alte ingrediente magice, dupa cum este cazul interiorului care a renuntat la mai multe dotari de confort pentru un aspect racing, cu scaune Buddyclub si roll cage SW Motorsport.

Cel mai interesant detaliu cu privire la aceasta Honda Civic Type R nu este ca doar tuningul depaseste cu mult pragul sumei de 10.000 de lire, ci ca proprietarul nu are de gand sa se opreasca aici...

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 7 Mai 2018