Break-ul cu care nimeni nu indrazneste sa se puna. Are 879 de cai sub capota si atinge o viteza maxima de 345 km/h

Break-ul cu care nimeni nu indrazneste sa se puna. Are 879 de cai sub capota si atinge o viteza maxima de 345 km/h
  • Break-ul cu care nimeni nu indrazneste sa se puna
  • Are 879 de cai sub capota si atinge o viteza maxima de 345 km/h
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 3.0 secunde.

Mercedes-AMG E 63 S de la VAETH

Iese numaidecat in evidenta prin noile jante din aliaj, care au un diametru de 21 de inch, insa din peisaj nu lipsesc nici prelungirea subtila destinata spoilerului fata, dar nici eleronul posterior atent sculptat. Proiectul specialistilor de la VAETH, urmatorul Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ T-Modell se mai poate lauda, mai mult ori mai putin surprinzator, si cu o suspensie mai joasa cu pana la 20 de milimetri, seria atractiilor principale culminand cu motorul de sub capota: un V8 biturbo de 4.0 litri, modificat special pentru a livra rotilor de pe ambele punti o putere de circa 879 CP, dezvaluie un comunicat de presa.

Fisa tehnica a extremului automobil in cinci portiere continua cu un cuplu limitat la o valoare de 1.100 de Newton-Metri, acelasi autoturism capabil sa gazduiasca pana la cinci persoane si o cantitate considerabila de bagaje promitand sa rezolve eterna problema a acceleratiei de la 0 la 100 de kilometri pe ora, in urma upgradeurilor de la nivelul sistemului de supraalimentare, intr-un timp de doar 3.0 secunde, pe cand viteza de top a ajuns sa fie sinonima cu 345 km/h, astfel ca anvelopele cu o latime de 265, respectiv 295 de milimetri marca Michelin nu vor avea deloc o viata usoara; ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi cu nimic.

Mercedes-AMG E 63 S de la VAETH

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (18) Poze Mercedes-AMG E 63 S de la VAETH
mai multe