Canadienii au pus un motor VR6 cu doua turbine pe un Scirocco importat din Europa si l-au facut 4x4 ca sa plece de la semafor mai repede decat multe M3-uri

Canadienii au pus un motor VR6 cu doua turbine pe un Scirocco importat din Europa si l-au facut 4x4 ca sa plece de la semafor mai repede decat multe M3-uri
  • Canadienii au pus un motor VR6 cu doua turbine pe un Scirocco importat din Europa...
  • ... si l-au facut 4x4 ca sa plece de la semafor mai repede decat multe M3-uri
Distribuie pe Facebook

Printre numeroasele upgradeuri demne de mentionat se regaseste si un sistem de franare compus din discuri supradimensionate - cu diametrul de pana la 365 de milimetri.

Oferita vreme de aproximativ zece ani - intre 2008 si 2017, cea de-a treia generatie a legendarului hatchback comercializat de compania Volkswagen sub denumirea de Scirocco si-a intampinat cumparatorii, de-a lungul spectaculoasei sale cariere, intr-o larga varietate de versiuni si, totodata, configuratii.

Din pacate, niciuna dintre multiplele optiuni puse de oficialii celebrului constructor auto german la dispozitia clientilor nu s-a putut lauda cu un propulsor mai mare de 2.0 litri sau un sistem de tractiune integrala in dotare, insa acest lucru nu inseamna neaparat ca o astfel de varianta nu exista in lumea reala - ba dimpotriva, dupa cum o demonstreaza si urmatorul exemplar.

Volkswagen Scirocco de la HPA Motorsports

Volkswagen Scirocco de la HPA Motorsports

Volkswagen Scirocco de la HPA Motorsports

Creatia specialistilor HPA Motorsports din Columbia Britanica, respectivul Scirocco se bucura - datorita unui Golf R32 asamblat acum mai bine de un deceniu, in 2008, de o formula care mixeaza ambele ingrediente, cu precizarea ca agregatul de 3.189 de centimetri cubi de sub capota a fost echipat cu...

... o pereche de turbine imense, plus un sistem de injectie cu apa / metanol pentru un total sinonim cu 565 de cai putere si 745 de Newton-Metri - livrat ambelor punti prin intermediul unei cutii automate in sase rapoarte, cu dublu ambreiaj, la randul ei modificata, astfel ca sprintul de la zero la 96 de kilometri pe ora nu mai dureaza acum, cu acceleratia la podea, decat 3.2 secunde.

Daca vine vorba - in schimb, despre partea vizuala, extremul Volkswagen Scirocco se remarca in special prin body kit-ul semnat Rieger Tuning, spoilerelor agresiv stilizate alaturandu-li-se, mai mult sau mai putin surprinzator, un set de jante unicat, marca BBS, o evacuare cvadrupla, praguri proeminente.

Volkswagen Scirocco de la HPA Motorsports

Volkswagen Scirocco de la HPA Motorsports

Volkswagen Scirocco de la HPA Motorsports

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (72) Poze Volkswagen Scirocco de la HPA Motorsports
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 29 Iunie 2023