Cel mai extrem Abarth 500 are multa fibra de carbon si 404 cai sub capota

  • Pogea Racing a creat Abarth-ul 500 suprem
  • Proiectul a fost botezat ARES si va fi replicat in 5 exemplare
  • Propulsorul de 1.4 litri dezvolta acum 404 cai putere
Distribuie pe Facebook

Tunerul german Pogea Racing a ales sa marcheze cei 20 de ani de activitate cu un proiect incredibil. Botezat ARES, acesta este bazat pe Abarth-ul 500 si a fost dezvoltat pe parcursul a 4 ani. Doar 5 exemplare vor fi dezvoltate, iar pretul este unul pe masura.

Probabil nu sunt atat de cunoscuti ca si Hamann, TechArt sau Brabus, insa nemtii de la Pogea Racing se afla pe scena tuning-ului mondial de 20 de ani. Pentru a sarbatori aceasta piatra de hotar importanta, specialistii au lucrat nu mai putin de 4 ani pentru pachetul suprem de tuning dedicat Abarth-ului 500.

ARES by Pogea Racing

Asa a luat nastere ARES, un proiect care va fi replicat in numai 5 exemplare si care va pune micuta masina italiana alaturi de supercar-urile momentului. Exteriorul abunda in fibra de carbon, bare stilizate, prize de aer, aripi evazate si un set de jante din aliaj usor de 18 inch. Clientii pot opta si pentru varianta construita din plastic, insa aceasta nu vine impreuna cu modificarile aduse componentelor mecanice, si crede-ne pe cuvant, este cel mai mare pacat.

ARES by Pogea Racing

Pe parcursul celor 4 ani de cercetare, specialistii germani au incercat 7 turbine diferite si 3 sisteme de injectie pana sa gaseasca combinatia cea mai potrivita pentru a le indeplini visele marete. Dupa o lista lunga de imbunatatiri aduse motorului de 1.4 litri, acesta a ajuns sa dezvolte acum nu mai putin de 404 cai putere, si un cuplu limitat electronic la 445 Nm.

ARES by Pogea Racing

Pentru a rezista la aceste forte, cutia de viteze manuala a fost intarita iar sistemul ei de racire a fost imbunatatit, diferentialul obisnuit a fost inlocuit cu unul cu alunecare limitata iar ambreiajul standard i-a facut loc unuia de inalta performanta.

ARES by Pogea RacingARES by Pogea Racing

Potrivit celor de la Pogea Racing, ARES atinge 100 de km/h in 4.7 secunde, iar viteza maxima a fost masurata cu ajutorului GPS-ului care a indicat 288 de km/h. Varful de putere este atins la 6.400 de rotatii pe minut, deloc rau pentru un motor de 1.4 litri.

ARES by Pogea Racing

Inainte sa pui la indoiala fiabilitatea acestui pachet, trebuie sa stii ca in tot acest timp, prototipul a fost testat la maxim 12.000 de kilometri fara nicio problema.

ARES by Pogea Racing

Dupa toate aceste modificari, ARES cantareste 977 de kilograme cu rezervorul de combustibil plin. Daca adaugi greutatea soferului, masa totala sare de 1.000 de kilograme, insa puterea motorului este suficienta pentru a-ti oferi senzatii tari chiar si in aceasta situatie.

ARES by Pogea Racing

Si acum, pretul. Daca optezi numai pentru modificarile de ordin tehnic, va trebui sa scoti din buzunare de la 21.000 de euro in sus, insa daca vrei pachetul intreg vei plati 58.950 de euro. In acest pret intra materialele, manopera, vopsitul si Abarth-ul 500 standard. Insa iti amintim, vor fi construite numai 5 exemplare, asa ca grabeste-te daca te gandesti la unul.

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

ARES by Pogea Racing

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (25) Poze ARES by Pogea Racing
mai multe