Cum poti ruina un Range Rover - versiunea Hamann

Cum poti ruina un Range Rover - versiunea Hamann
Ajuns la generatia cu numarul patru, iconicul Range Rover pastreaza in continuare designul simplist al primului model, insa nu ezita sa combine liniile si formele clasice cu elementele si detaliile moderne, multe dintre acestea preluate de la atragatorul crossover Evoque. Drept urmare, rezultatul final este de-o eleganta rar intalnita - cel putin in segmentul SUV-urilor, insa acest lucru nu pare sa fi contat in nici cea mai mica masura pentru germanii de la Hamann.
Distribuie pe Facebook

Exista, intr-adevar, cateva mici detalii vizuale care ar putea fi imbunatatite la noul Range Rover - ca de exemplu aspectul blocurilor optice posterioare, insa pachetul de tuning pregatit de germanii de la Hamann nu face nimic altceva decat sa creeze unele noi. Si chiar mai grave decat cele pe care le-au lasat "nerezolvate" designerii Land Rover.

Noul Range Rover by Hamann

Intr-o alta ordine de idei, fie ca-ti place sau nu aceasta culoare, noul Hamann Mystere te obliga sa digeri rozul. Iar de parca o nuanta de roz nu ar fi extrem de nepotrivita pentru un automobil britanic, de-o eleganta rar intalnita, Range Rover-ul trecut prin mainile specialistilor companiei din Laupheim se vede nevoit sa se multumeasca cu o nuanta cromata de roz.

Noul Range Rover by Hamann

Ba mai mult de-atat, cea mai noua creatie a tunerul german se mai "mandreste" si cu o grila frontala inspirata de partea superioada a unui desfacator de bere, in timp ce capota motorului... ei bine, capota motorului s-a ales cu probabil ceea ce poate fi considerat cel mai inutil accesoriu din istorie pentru un Range Rover.

Noul Range Rover by Hamann

De asemenea, noul Hamann Mystere nu se lasa mai prejos nici atunci cand vine vorba de designul spoilerului fata, lista cu accesoriile odioase care echipeaza ultima generatie a legendarului SUV britanic continuand cu extensiile pentru aripi care, pe langa faptul ca ascund jante Edition Race (a se pune accentul pe Race!), mai si latesc caroseria automobilului cu pana la 80 de milimetri - sa nu ne intrebi care-i rostul acestei latiri...

Noul Range Rover by Hamann

In ceea ce priveste interiorul, ei bine... fotografii oficiale lipsesc cu desavarsire la acest moment. Insa, cine stie, poate e mai bine asa!

Distribuie pe Facebook
mai multe