Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti, asta e masina pe care trebuie sa o cumperi

Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti, asta e masina pe care trebuie sa o cumperi
  • Daca vrei sa te dai mare si tare pe Dorobanti...
  • ... asta e masina pe care trebuie sa o cumperi
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un propulsor cu opt cilindri in V si doua turbine lucreaza alaturi de o transmisie automata cu opt rapoarte pentru a livra rotilor de pe ambele punti pana la 820 de cai si 1.050 de Newton-Metri.

Anuntata in urma cu circa patru ani, mult anticipata varianta de serie a conceptului prezentat de Lamborghini publicului larg sub denumirea de Urus stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Privita de la exterior, respectiva masina se remarca in special prin numeroasele detalii angulare de la nivelul caroseriei, insa adevarul este ca nici evacuarea cvadrupla sau jantele din aliaj cu diametrul de pana la 23 de inch nu vor trece intocmai neobservate; ba din contra, am putea spune si nu am gresi cu nimic.

De cealalta parte a portierelor, la nivelul departamentului interior, lista atractiilor principale culmineaza cu setul de trei display-uri color, unul pentru instrumentele de bord digitale din spatele volanului multifunctional cu design in trei spite si parte inferioara plata, unul pentru sistemul de infotainment de ultima generatie si, nu in ultimul rand, unul pentru comenzile instalatiei automate de climatizare.

Mansory Venatus

Mansory Venatus

Reteta caracteristica mult anticipatei variante de serie a conceptului prezentat de Lamborghini publicului larg sub denumirea de Urus continua cu propulsorul cu opt cilindri in V si doua turbine, de patru litri. Acesta lucreaza impreuna cu o transmisie automata in opt rapoarte pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 650 de cai putere si 850 de Newton-Metri, suficient pentru ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa dureze, cu pedala de acceleratie la podea, 3.6 secunde.

O adevarata bestie, respectiva masina se afla si la baza ultimului proiect de tuning de la Mansory, extremul Venatus scotand la iveala numeroase detalii noi la nivelul partii frontale, multiplelor flaps-uri si capotei ventilate a motorului alaturandu-li-se, in partea din spate a caroseriei, trei eleroane proeminente, un difuzor masiv de aer si, printre altele, un sistem de evacuare cu trei tobe de esapament.

Lista upgrade-urilor exterioare continua cu aripile laterale atent sculptate si jantele din aliaj cu design in cinci spite, in timp ce interiorul a fost imbracat complet, cap-coada, in piele de culoare galbena. Din peisaj nu lipsesc, daca mai trebuia cumva precizat, nici insertiile sub forma de carouri, persoanele cu adevarat atente la ce se intampla in jurul urmand a observa si butonul de pornire a fost mutat de la nivelul tunelul central la nivelul plafonului, pentru senzatii demne de un avion de lupta.

Pe langa modificarile de ordin estetic, extremul Mansory Venatus se va mai putea lauda si cu o serie de imbunatatiri tehnice, sinonime cu aproximativ 820 de cai si 1.050 de Newton-Metri, pe de-o parte, plus un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in 3.2 secunde, pe de alta parte, conform primelor informatii si detalii oficiale puse la dispozitia publicului larg.

Mansory Venatus

Mansory Venatus

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze Mansory Venatus
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 29 Noiembrie 2021