De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul. Masina din 1988 are scaune ventilate, parbriz incalzit si display central cu diagonala de sapte inch

De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul. Masina din 1988 are scaune ventilate, parbriz incalzit si display central cu diagonala de sapte inch
  • De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul
  • Masina din 1988 are scaune ventilate, parbriz incalzit si display central cu diagonala de sapte inch
Distribuie pe Facebook

Totodata, din peisaj nu lipsesc nici farurile cu tehnologie LED sau motorizarea supraalimentata in opt cilindri - de 6.2 litri si provenienta General Motors, potrivit anuntului de vanzare.

O companie specializata in comercializarea de masini la mana a doua din Phoenix, Arizona isi intampina clientii care aleg sa ii treaca pragul - in aceste zile, alaturi de o creatie extrem de speciala. Este vorba - mai exact, despre Land Rover 110 asamblat acum circa 34 de ani si trecut, recent, printr-un proces complet de modernizare.

Semnata de specialistii companiei Tophat, respectiva bijuterie se remarca, la nivelul departamentului exterior, printr-o combinatie atemporala de negru si gri - ambele nuante adoptand o finisare satinata, pe cand meniul de la interior a pregatit atat o tapiterie din piele, cat si unele accente de piele intoarsa.

Land Rover 110 by Tophat

Land Rover 110 by Tophat

Land Rover 110 by Tophat

Aceeasi masina Land Rover 110 se mai poate lauda - printre altele, si cu un set de jante pe 18 inch, cu o grila frontala de la KBX, cu prize laterale de aer, dar si cu noi blocuri optice in partea din spate a caroseriei. Respectivelor elemente li se alatura si o pereche de faruri cu LED, volan cu doua spite si ceasuri de bord Speedhut.

Impresionanta lista cu modificari semnata de specialistii companiei Tophat anunta si o consola centrala de TD5, scaune Puma cu incalzire si ventilatie, aer conditionat si instalatie audio compusa dintr-o unitate cu display tactil - ce masoara sapte inch in diagonala, de la Pioneer, si componente Focal si JL Audio.

Persoana care cumpara respectiva bijuterie se va mai bucura si de un propulsor V8 cu compresor mecanic - de 6.2 litri si provenienta General Motors, ce ofera undeva in jurul a 556 de cai si 747 de Newton-Metri, potrivit anuntului de vanzare. Valori livrate rotilor de pe ambele punti - printr-o transmisie automata cu sase viteze.

Nota de plata nu reprezinta - momentan, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa, insa specialistii companiei Tophat au condimentat reteta acestui Land Rover 110 si cu o cutie de transfer cu doua rapoarte, cu o suspensie ajustabila pe aer, cu discuri de franare, diferentiale heavy-duty si asa mai departe.

Land Rover 110 by Tophat

Land Rover 110 by Tophat

Land Rover 110 by Tophat

Land Rover 110 by Tophat

Land Rover 110 by Tophat

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (160) Poze Land Rover 110 by Tophat
mai multe