De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul. Masina din '93 are scaune ventilate, suspensie pe aer si navigatie prin satelit

De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul. Masina din '93 are scaune ventilate, suspensie pe aer si navigatie prin satelit
  • De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul
  • Masina din '93 are scaune ventilate, suspensie pe aer si navigatie prin satelit
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un propulsor cu opt cilindri in V si capacitatea de 6.2 litri - ce se bucura, printre altele, si de prezenta unui sistem de supraalimentare pe baza de compresor mecanic.

Se remarca numaidecat prin caroseria (re)vopsita intr-o nuanta nonconformista de portocaliu, insa adevarul este ca nici jantele din aliaj cu diametrul de "doar" 18 inch - finisate, similar plafonului, pasajelor rotilor, dar si capotei motorului - in negru, nu vor trece, la randul lor, neobservate. Dimpotriva, am putea spune, fara sa ne acuze nimeni ca am gresi cu ceva anume.

Asamblata in urma cu aproape 20 de ani si scoasa de curand - pe parcursul zilelor anterioare, la vanzare, pe internet, aceeasi masina Land Rover Defender 110 a mai pregatit, de asemenea, si un roll-cage exterior, o scara menita sa faciliteze accesul la nivelul plafonului, plus doua canistre de benzina de culoare rosie.

Land Rover Defender 110 by Tophat

Land Rover Defender 110 by Tophat

Land Rover Defender 110 by Tophat

In cabina - de cealalta parte a portierelor - pasagerii vor experimenta si un numar de patru scaune individuale de la Recaro, imbracate in piele si dotate cu incalzire si ventilatie, respectivelor elemente urmand a li se alatura si o unitate audio cu ecran color ce poarta semnatura specialistilor Kenwood, si un plafon tapitat cu Alcantara. Si o instalatie de aer conditionat.

Oferita prin intermediul unei licitatii ce se va incheia la data de 11 mai, urmatoarea masina Land Rover Defender 110 mai beneficiaza - totodata, si de un motor cu opt cilindri in V, o capacitate de 6.2 litri si un compresor mecanic, a carei putere totala nu reprezinta, din pacate, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa.

Reteta in cauza continua - daca mai conteaza cumva - cu o transmisie automata cu opt rapoarte, cu o cutie de transfer cu doua viteze, cu diferentiale modificate, cu o suspensie ajustabila, din telecomanda, pe aer, cu discuri de franare de dimensiuni generoase, marca AP Racing, cu o admisie custom, cu tractiune integrala, anvelope Yokohama Geolandar X-AT. Etc.

Land Rover Defender 110 by Tophat

Land Rover Defender 110 by Tophat

Land Rover Defender 110 by Tophat

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (214) Poze Land Rover Defender 110 by Tophat
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 5 Mai 2022