De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul. Noua masina are un design retro la exterior si display retractabil la interior

De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul. Noua masina are un design retro la exterior si display retractabil la interior
  • De-afara zici ca-i originala, dar inauntru se schimba totul
  • Noua masina are un design retro la exterior si display retractabil la interior
Distribuie pe Facebook

Reteta caracteristica impresionantei masini continua cu un motor electric de pana la 200 de cai putere.

O companie franceza pe nume GCK Exclusiv-e isi propune sa aduca vechea Lancia Delta in secolul XXI. Botezata extrem de simplu, dar sugestiv Delta Evo-e, respectiva masina pastreaza design-ul original al caroseriei cu cinci portiere - cu mentiunea ca specialistii producatorului mentionat si anterior au adaugat noi elemente realizate din fibra de carbon.

In cabina, in schimb, lista atractiilor principale debuteaza cu tapiteria din Alcantara si cusaturile contrastante de culoare portocalie, scaunele cu tetiere incorporate de la Recaro - destinate soferului si pasagerului din dreapta fata, plus bancheta spate custom continuand seria vestilor bune.

Lancia Delta Evo-e

Lancia Delta Evo-e

Aceeasi Lancia Delta Evo-e de la GCK Exclusiv-e se mai poate lauda, de asemenea, si cu o unitate cu display retractabil de la Alpine, dar si un sistem audio de la Blam. Nu lipsesc din peisaj nici camera video pentru marsarier, volanul de la Momo sau - si mai important decat atat, motorul electric de pana la 200 de cai putere, conform comunicatului de presa.

Oferita intr-un numar limitat de exemplare - de 47, respectiva masina mai promite si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in sprinteze de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 6.6 secunde, in timp ce bateria de 29 de kWh asigura o autonomie de 200 de kilometri.

Nota de plata nu reprezinta decat un mare mister, dar noua Lancia Delta de la GCK Exclusiv mai beneficiaza si de un sasiu din fibra de carbon, de suspensie modificata complet, de discuri de franare cu diametrul de pana la 306 milimetri, plus anvelope special dezvoltate de Michelin. Compania franceza a pastrat si imbunatatit si cutia manuala cu cinci trepte.

Lancia Delta Evo-e

Lancia Delta Evo-e

Lancia Delta Evo-e

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (13) Poze Lancia Delta Evo-e
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 21 Octombrie 2021