De-afara zici ca-i originala, dar sub capota se schimba totul. Vechiul motor electric a fost inlocuit cu un V8 de 6.2 litri, pe benzina

De-afara zici ca-i originala, dar sub capota se schimba totul. Vechiul motor electric a fost inlocuit cu un V8 de 6.2 litri, pe benzina
  • De-afara zici ca-i originala, dar sub capota se schimba totul
  • Vechiul motor electric a fost inlocuit cu un V8 de 6.2 litri, pe benzina
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o transmisie manuala in sase rapoarte. Plus un sistem de tractiune spate cu diferential pentru un maximum de aderenta.

Se remarca in special prin nuanta mata de maroniu de la nivelul caroseriei cu cinci portiere in dotare, insa adevarul e ca nici noile jante din aliaj nu vor trece intocmai neboservate. Ba dimpotriva.

O serie la fel de scurta de modificari caracterizeaza si departamentul interior, acolo unde principala atractie consta in tunerul central custom. Realizat pentru a face loc schimbatorului de viteze.

Partea cu adevarat interesanta abia acum soseste insa, cu respectiva Tesla Model S impresionand prin propulsorul de sub capota. Un V8 cu capacitate cilindrica de 6.2 litri si provenienta Camaro.

Reteta caracteristica electricei transformate pentru a consuma benzina atunci cand se deplaseaza continua cu o transmisie manuala cu sase rapoarte in dotare. Dupa cum precizam si anterior.

Totodata, din pachetul oferit in cazul de fata nu lipseste nici sistemul de tractiune spate cu diferential pentru un maximum de aderenta. Performantele nu reprezinta decat un mister, din pacate.

Necunoscuta ramane, daca mai era cumva nevoie de o astfel de mentiune, si suma cheltuita pe convertirea respectivei Tesla Model S la carburant fosil. Alimentarea se face insa prin acelasi loc.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 14 Decembrie 2021