Desi vine cu un compresor din fabrica, a mai primit doua turbine de la tuneri. Sa te tot dai cu ea acum pe Autobahn

Desi vine cu un compresor din fabrica, a mai primit doua turbine de la tuneri. Sa te tot dai cu ea acum pe Autobahn
  • Hennessey propune o pereche de turbine pentru noul Challenger SRT Hellcat
  • Muscle car-ul celor de la Dodge se lauda acum cu o putere maxima de peste 1.000 CP
  • Sfertul de mila este parcurs, drept urmare, intr-un timp de doar 9.9 secunde
Distribuie pe Facebook

Echipat cu un propulsor V8 de peste 700 de cai putere si capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in mai putin de 3.5 secunde, noul Dodge Challenger SRT Hellcat nu pare nici pe departe genul de automobil care sa mai aiba nevoie de vreun fel de imbunatatire.

Chiar si asa, americanii de la Hennessey Performance s-au grabit sa indese in compartimentul motor si o pereche de turbine supradimensionate, unitatea de 6.2 litri dotata cu un compresor mecanic din fabrica ajungand acum sa dezvolte exact 1.032 de CP.

Drept urmare, spun oficialii celebrei companii de tuning de peste Ocean, primii 100 de kilometri pe ora sosesc acum dupa doar 2.7 secunde, la fel de impresionant fiind si timpul necesar parcurgerii distantei de 402 metri - aproximativ 9.9 secunde.

Pentru cei interesati direct de pachetul HPE1000 Twin Turbo destinat noului Dodge Challenger SRT Hellcat, precizam ca americanii de la Hennessey Performance nu au publicat pentru moment niciun fel de informatie referitoare la pretul de achizitie.

Stim, in schimb, ca meniul in cauza aduce numeroase modificari chiar si la nivel de injectoare, pompa de benzina sau ECU, o serie de schimbari afectand inclusiv sistemele de admisie si racire a aerului, respectiv evacuare a gazelor.

Distribuie pe Facebook
mai multe