Din cel mai slab M a devenit o bruta. Acum bate orice BMW prinde pe circuit

Din cel mai slab M a devenit o bruta. Acum bate orice BMW prinde pe circuit
  • Noul AC Schnitzer ACL2 este cel mai rapid BMW de strada de pe 'Ring
  • Impresionantul proiect german de tuning ascunde sub capota 570 CP
  • Modificarile radicale continua la nivelul exteriorului si interiorului
Distribuie pe Facebook

Acesta este noul AC Schnitzer ACL2, un M235i capabil sa bifeze circuitul de la Nurburgring in doar 7:25.8 minute - mai repede decat oricare alt BMW de strada, inclusiv impresionantul M4 GTS.

De la AC Schnitzer vine cel mai rapid BMW de strada al planetei, noul ACL2 avand nevoie de doar sapte minute si 25.8 secunde pentru bifa un tur in cadrul faimosului circuit de la Nurburgring.

Ca o comparatie, un M4 GTS - primul model al companiei bavareze echipat cu un sistem de injectie de apa, reuseste aceeasi performanta intr-un timp de 7:28 minute, potrivit oficialilor marcii din Munchen.

Revenind la noul ACL2, impresionantul proiect de tuning al AC Schnitzer imprumuta platforma versiunii BMW M235i, pe care o imbunatateste, probabil, cu cel mai radical pachet aerodinamic vazut vreodata.

Intr-o alta ordine de idei, avem spoilere fata si spate cu prelungiri, respectiv un difuzor proeminent din fibra de carbon, flaps-uri si / sau prize de aer pentru extensiile atasate aripilor laterale, plus...

... plus o capota ventilata a motorului, jante din aliaj forjat, noi oglinzi retrovizoare si, nu in ultimul rand, un eleron de dimensiuni mai mult decat generoase pentru capota portjbagajului de-aceasta data.

La interior, scaunele fata de tip scoica si roll-cage-ul montat in locul banchetei spate se numara printre principalele atractii in cazul acestui BMW M235i transformat in AC Schnitzer.

AC Schnitzer ACL2

AC Schnitzer ACL2

Pentru a depasi insa in performante inclusiv noul M4 GTS, impresionantul proiect al companiei germane de tuning a avut nevoie de cateva imbunatatiri inclusiv la nivelul motorizarii.

Numai ca in cazul de fata imbunatatirile au depasit granita banalei optimizari a unitatii de control, tratamentul prescris de-aceasta data presupunand un transplant de motor de trei litri si 430 CP de la ultimul M3.

Odata instalat sub capota micului BMW M325i, propulsorul supraalimentat cu doua turbine a primit mai multe modificari care ii permit sa dezvolte acum undeva in jurul a 570 cai putere, cat un Ferrari 458 Italia.

AC Schnitzer ACL2

AC Schnitzer ACL2

AC Schnitzer ACL2

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze AC Schnitzer ACL2
mai multe