Doar cateva elemente originale au fost pastrate. Cum arata masina din 1965 dupa tuningul care a costat cat un Bugatti Veyron

Doar cateva elemente originale au fost pastrate. Cum arata masina din 1965 dupa tuningul care a costat cat un Bugatti Veyron
  • Proiectul Vicious Mustang porneste de la un exemplar de prima generatie al legendarului muscle car
  • Automobilul din 1965 a fost insa complet imbunatatit, cu un tuning de un milion de dolari
  • Principalul punct de atractie il reprezinta motorul V8 cu un compresor mecanic si doua turbine
Distribuie pe Facebook

Principalul punct de atractie il reprezinta, fara doar si poate, motorul aflat sub capota: un V8 cu compresor mecanic, plus kit twin-turbo.

Construit special pentru a satisface si cele mai pretentioase gusturi, acest proiect botezat simplu, dar sugestiv Vicious Mustang porneste de la un exemplar de prima generatie al legendarului muscle car. Unul construit acum cinci decenii si jumatate, in cursul anului 1965, si aflat intr-o stare atat de proast incat doar cateva elemente originale au fost pastrate.

Dupa un tuning care a costat cat un Bugatti Veyron - sau, daca vrei, un milion de dolari, respectivul automobil vine cu o caroserie in doua portiere agresiv stilizata, ce se remarca numaidecat prin prizele uriase de aer de la nivelul partii frontale.

Meniul exterior continua cu extensiile proeminente atasate aripilor laterale si difuzorul masiv regasit in echiparea spoilerului spate, nuanta mata de gri si dungile negre cu accente de rosu promitand sa atraga la randul lor numeroase priviri. Alaturi, evident, de jantele cu prindere centrala si evacuarea extrem de zgomotoasa, montata central.

La interior, departe de privirile insistente ale muritorilor de rand, respectivul Mustang ofera tapiterie din piele si ceasuri de bord digitale, insa nu si instalatie de aer conditionat - fie ea chiar si manuala, scaune incalzite sau sistem audio.

In compartimentul motor, impresionantul muscle car gazduieste un benzinar cu opt cilindri in V si sistem de supraalimentare compus atat dintr-un compresor mecanic, cat si dintr-un kit twin-turbo. Drept urmare, puterea maxima masurata la roti depaseste 1.000 CP, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza mai putin de trei secunde.

Acum, daca vine vorba despre valoarea inscrisa in fisa cu specificatii tehnice la capitolul viteza de top, ei bine... omul din spatele automobilului care a costat cat un Bugatti Veyron estimeaza un 230 mph - sau, daca vrei, aproximativ 370 km/h.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 29 Aprilie 2020