E singurul om din lume care conduce asa ceva. Oficial, masina lui nici macar nu exista
- Din Germania vine primul BMW M5 F11
- Proiectul are la baza un 550i Touring
- Motorul V8 dezvolta acum 800 CP
Sub capota, motorizarea cu opt cilindri in V si capacitatea de 4.4 litri a primit noi turbine pentru o putere maxima de 800 CP.
Chiar daca nu a facut-o cu aceeasi frecventa precum Mercedes sau Audi, BMW a venit la randul sau cu o versiune de inalta performanta a break-ului de clasa mare pe care il vinde inca din anul 1990 sub numele de Seria 5 Touring.
Asemeni generatiei E39 si spre deosebire de modelele E34, respectiv E60, vechiul F10 nu a avut parte si de o varianta M5 cu cinci portiere, compania bavareza lasand acest lucru in grija marilor companii de tuning din intreaga lume.
Singurul atelier care s-a incumetat sa accepte provocarea cu pricina este CFD din Dortmund, transformarea unui 550i intr-un rival de temut pentru Audi RS6 Avant si Mercedes E63 AMG Wagon durand undeva in jurul a noua luni.
Pe langa exteriorul tipic unui M5 F10, condimentat cu elemente de caroserie 3D Design si jante custom, acest BMW Seria 5 Touring se mai poate lauda si cu o serie de imbunatatiri mecanice, menite sa intreaca toate asteptarile.
Detaliul cel mai intrigant este bine ascuns de privirile curiosilor si vine sub forma motorului V8 de 4.4 litri, care a primit noi turbine pentru o herghelie formata din 800 CP - puterea maxima fara a fi necesara si schimbarea internelor.
Tratamentul tehnic continua cu o noua serie de elemente la nivelul suspensiei, etrierele de culoare verde - peste care stau insemnele companiei MOV'IT, scotand la iveala ca nici macar sistemul de franare nu a scapat neatins.
In ceea ce priveste departamentul interior, respectivul BMW 550i Touring mizeaza pe o combinatie de piele si alcantara de la Neidfaktor, servita alaturi de mai multe accente contrastante, plus o pereche de scaune de la Recaro.