Este cel mai frumos 911 din cate exista. A fost reconstruit de la zero si costa jumatate de milion de dolari

Este cel mai frumos 911 din cate exista. A fost reconstruit de la zero si costa jumatate de milion de dolari
  • Productia este limitata la 25 de exemplare
  • Fiecare costa peste 500.000 de dolari
  • Motorul original a fost modificat pana la ultimul surub
Distribuie pe Facebook

Americanii de la Gunther Werks au adus la unul dintre cele mai prestigioase evenimente auto de peste Ocean un 400R terminat in proportie de 100%. Acest proiect exclusivist va fi replicat in numai 25 de exemplare iar pretul fiecaruia sare de 500.000 de dolari.

Porsche 911 din seria 933 este un model de cotitura pentru constructorul german de automobile si, probabil, cel mai frumos 911 din cate exista. Productia a inceput in anul 1994 iar ultimul exemplar a parasit linia de asamblare patru ani mai tarziu.

Gunther Werks 400R

Acest moment a insemnat si sfarsitul motoarelor Porsche racite cu aer. De-a lungul anilor a primit mai multe porecle, printre care "King of Porsche" sau "The purists' Holy Grail", si pe buna dreptate.

Gunther Werks 400R

Americanii de la Gunther Werks ii aduc acum un omagiu acestei sportive legendare cu proiectul 400R, pe care il vor replica in numai 25 de exemplare construite la comanda, fiecare cu un pret de pornire de 525.000 de dolari. Si asta fara masina donatoare.

Gunther Werks 400R

Cei prezenti la evenimentul The Quail, A Motorsport Gathering, au putut admira pe viu un 400R terminat, dar si o caroserie goala din fibra de carbon care este una dintre piesele de rezistenta ale acestui proiect. Fiecare panou de caroserie original a fost inlocuit cu unul fabricat din acest material extrem de rezistent si usor, astfel ca masa proprie a masinii a scazut la 1.214 kilograme.

Gunther Werks 400R

Masina expusa este finisata in nuanta Chelsea Grey iar la interior avem o tapiterie din piele rosie. Fibra de carbon nu putea sa lipseasca din habitaclu, iar primele care iti sar in ochi sunt scaunele scoica unice. De ce unice? Pentru ca sunt construite respectand cu exactitate dimensiunile soferului.

Gunther Werks 400R

Pentru unitatea de propulsie, cei de la Gunther au apelat la Rothsport Racing, care au luat motorul original de 3.6 litri si l-au modificat pana la ultimul surub. Capacitatea cilindrica a crescut la 4.0 litri, iar puterea la 430 de cai putere si 423 Nm cuplu. A, si inca ceva: limitarea este la 7.800 de rotatii pe minut.

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Gunther Werks 400R

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (28) Poze Gunther Werks 400R
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 31 August 2018