Este vedeta incontestabila de la SEMA 2018. Charger-ul din '70 are peste 1.000 de cai si caroserie din carbon

Este vedeta incontestabila de la SEMA 2018. Charger-ul din '70 are peste 1.000 de cai si caroserie din carbon
  • Este cea mai noua creatie SpeedKore
  • A fost botezata Evolution
  • Motorul este un V8 de la un Dodge Challenger SRT Demon
Distribuie pe Facebook

Americanii de la SpeedKore si-au propus sa fure toate privirile tuturor celor prezenti la show-ul SEMA din acest an si au reusit cu acest Dodge Charger din 1970 modificat radical. Motorul V8 de sub capota dezvolta peste 1.000 de cai putere.

SEMA este unul dintre cele mai importante, daca nu chiar cel mai important, eveniment auto dedicat tuning-ului si producatorilor de piese aftermarket. In fiecare an acesta este gazduit de Orasul Pacatelor, Las Vegas.

SpeedKore Charger Evolution

Toate numele mari din industrie sunt deja acolo, inclusiv americanii de la SpeedKore care au adus printre altele un Dodge Charger...extrem e cam putin spus. Botezata simplu "Evolution", masina este oarecum un urmas al lui "Tantrum", tot un Charger construit de acelasi atelier, dar care ascunde sub capota un motor de barca de competitie.

SpeedKore Charger Evolution

Revenind insa la Evolution, reprezentantii companiei spun ca este mai cuminte decat Tantrum si mult mai usor de condus pe drumurile publice. Unitatea de propulsie este imprumutata de la un alt Dodge, modern de aceasta data: Challenger SRT Demon. Vorbim despre propulsorul V8 de 6.2 litri supraalimentat, care din fabrica vine cu 840 de cai putere.

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore sustine ca pe dyno, Charger-ul din '70 a aratat ca are 966 de cai putere la roata, astfel ca puterea dezvoltata de motor este de peste 1.000 de cai.

SpeedKore Charger Evolution

Dar pana sa ajungi la motor trebuie neaparat sa te opresti putin si sa admiri caroseria confectionata din fibra de carbon. Aripile, barele de protectie, capota, plafonul, portierele, portbagajul, toate sunt fabricate din acest material usor si rezistent in acelasi timp. Restul componentelor, precum grila, manerele usilor sau busonul sunt din aluminiu.

SpeedKore Charger Evolution

Interiorul este si el facut la comanda, cu tapiterie din piele, cusca de protectie, scaune sport Recaro si multe altele.

SpeedKore Charger Evolution

Din pacate, americanii nu au dat mai multe detalii tehnice despre acest proiect Evolution, cu exceptia masei proprii despre care au spus ca este de 1.451 de kilograme. "Am atins aceasta greutatea multumita panourilor din fibra de carbon fabricate de noi, iar podeaua am putut-o face din aluminiu avand in vedere ca sasiul din otel si cusca de protectie ne-au oferit toata rezistenta de care am avut nevoie," sustine Dave Salvaggio, vice-presedintele SpeedKore.

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

SpeedKore Charger Evolution

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (38) Poze SpeedKore Charger Evolution
mai multe