Exteriorul e nebunie curata, dar stai sa vezi cum arata interiorul. Pariu c-o sa ramai cu gura cascata?

Exteriorul e nebunie curata, dar stai sa vezi cum arata interiorul. Pariu c-o sa ramai cu gura cascata?
  • Exteriorul e nebunie curata, dar stai sa vezi cum arata interiorul
  • Pariu c-o sa ramai cu gura cascata?
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un benzinar cu opt cilindri in V si o capacitate de patru litri livreaza persoanei de la volan undeva in jurul a 585 de cai putere. Plus 850 de Newton-Metri, daca mai trebuia cumva mentionat.

Iese numaidecat in evidenta prin caroseria finisata intr-o nuanta speciala de verde, insa nici noile jante din aliaj - condimentate cu un diametru de 23 de inch si nu mai putin de 16 spite, potrivit companiei producatoare, nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi sau exagera cu nimic.

Mercedes-AMG G 63 de la Carlex

Mercedes-AMG G 63 de la Carlex

Lista atractiilor exterioare continua cu o larga varietate de elemente - precum grila radiatorului ori husa rotii de rezerva, realizate din fibra de carbon, in timp ce reteta de la nivelul departamentului interior cuprinde inclusiv tapiterie realizata din piele partial perforata, de culoarea mentei. Odata ajunsi in cabina, pasagerii urmatorului Mercedes-AMG G 63 vor mai putea experimenta, conform specialistilor de la Carlex Design, si multiple detalii sculptate, la randul lor, din fibra de carbon.

Acompaniat de o transmisie automata cu noua rapoarte, celebrul motor V8 biturbo de 3.982 de centimetri cubi a scapat complet neatins - astfel ca persoana prezenta la volan se va bucura, si de aceasta data, de un total compus din 585 CP. Insotiti de 850 Nm - de unde si un 0-100 km/h in doar 4.5 secunde, daca mai trebuia precizat.

Mercedes-AMG G 63 de la Carlex

Mercedes-AMG G 63 de la Carlex

Mercedes-AMG G 63 de la Carlex

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze Mercedes-AMG G 63 de la Carlex
mai multe