Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect. BMW-ul cu motor I6 bi-turbo are 500 de cai sub capota si ajunge de la 100 la 200 km/h in 8.3 secunde

Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect. BMW-ul cu motor I6 bi-turbo are 500 de cai sub capota si ajunge de la 100 la 200 km/h in 8.3 secunde
  • Fara cele doua evacuari ar fi fost sleeper-ul perfect
  • BMW-ul cu motor I6 bi-turbo are 500 de cai sub capota
  • Ajunge de la 100 la 200 km/h in 8.3 secunde
Distribuie pe Facebook

Daca vine vorba - in schimb, despre viteza maxima, respectivul 335i E91 depaseste - fara prea mari probleme, pragul de 250 de kilometri pe ora.

Prezentat publicului larg in urma cu aproape 18 ani si produs - dupa cate se spune, pana in 2013, vechiul BMW Seria 3 E9x a fost disponibila la vanzare in nenumarate versiuni si configuratii. Printre optiunile puse de compania cu sediul in Munchen la dispozitia clientilor sai si-a facut si o varianta de performanta 335i Touring, insotita de un motor bi-turbo cu sase cilindri - si o capacitate de trei litri.

Respectivul E91 reprezinta - totodata, si subiectul principal al urmatorului material video, ce surprinde in actiune - cu pedala de acceleratie la podea, pe portiunile fara limita de viteza ale celebrului Autobahn, un exemplar circa 500 de cai sub capota.

Finisat intr-o nuanta clasica de negru, vechiul BMW 335i Touring nu a primit niciun fel de upgrade la nivelul departamentului exterior - lipsa unor jante uriase din aliaj sau unei evacuari zgomotoase transformandu-l, de ce nu, in sleeper-ul perfect. Mai ales daca punem la socoteala si timpul necesar bifarii sprintului de la 100 la 200 de kilometri pe ora - undeva in jurul a 8.3 secunde, dupa cate se spune.

Distribuie pe Facebook
mai multe